|
کدخبر: 49254

در آستانه نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۹

انتظار برای رونمایی‌های جذاب خودرویی در امریکا

نمایشگاه‌های خودرو یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین رویدادها در سطح بین‌المللی هستند و به همین جهت علاقه‌مندان خودرو را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. نمایشگاه خودرو نیویورک نیز یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در این زمینه است که در آستانه برگزاری آن هستیم.

گسترش‌نیوز: نیویورک برای نخستین بار در سال ۱۹۰۰ میزبان یک نمایشگاه خودرویی شد و از آن سال به بعد این نمایشگاه به صورت سالیانه برگزار می‌شود. به طور کلی این نمایشگاه از مهم‌ترین رویدادهای جهان به شما می‌رود اما نمایشگاه دیترویت جامعیت و مخاطب بیشتری دارد. نمی‌توان گفت نمایشگاه خودرو نیویورک جزء پنج رویداد بزرگ خودرویی است اما هر سال شرکت‌های بزرگ خودروسازی از محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی می‌کنند.

NYAUTOSHOW.jpg

زمان برگزاری و نرخ بلیت

نمایشگاه خودرو نیویورک امسال از تاریخ ۳۰ فروردین الی ۹ اردیبهشت ماه برپا می‌شود و به میزبان از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی امریکا و سایر کشورها می‌رود. بیش از هزار خودرو و کامیون در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و چندین خودروی مفهومی نیز حضور خواهند داشت. برای تماشای این خودروها باید بلیت ۱۷ دلاری تهیه کنید اما لازم به ذکر است که این بلیت برای کودکان کمتر از ۱۲ سال ۷ دلار است. در صورتی که تمایل داشته باشید، پیش از شلوغی‌ها و به صورت اختصاصی از نمایشگاه بازدید کنید باید بلیت ۴۵ دلاری تهیه کنید.

در ادامه به معرفی خودروهایی که احتمال حضور در نمایشگاه را دارن می‌پردازیم.

۲۰۲۰Acura TLX PMC Edition

ACURAPMC.jpg

آکورا از جمله برندهای زیرمجموعه هوندا است که قصد دارد در نمایشگاه خودرو نیویورک امسال از دو خودروی دست‌ساز و سفارشی رونمایی کند. نخستین خودروی دست‌ساز این برند TLX PMC نام دارد که توسط سازندگان مدل NSX ساخته شده است. نرخ پایه این خودرو در حدود ۵۰ هزار دلار اعلام شده است ضمن این که علاوه بر مدل ذکر شده، محصول دیگری با نام MDX PMC در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. مدل TLX در بخش فنی از پیشرانه ۶ سیلندر و سیستم چهار چرخ متحرک بهره می‌برد. این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی به مواردی نظیر سیستم صوتی حرفه‌ای با ۱۰ بلندگو، گرمکن و سردکن برای صندلی‌های جلو، گرمکن غربیلک فرمان و بسته ایمنی آکورا مجهز شده است.

۲۰۲۰ Cadillac CT ۵

CADILLACCT5.jpg

در آستانه نمایشگاه خودرو نیویورک امسال، کادیلاک قصد دارد از مدل ۲۰۲۰ سدان CT۵ رونمایی کند. این برند به شدت معتقد است که سدان‌ها همچنان می‌توانند آینده روشنی در میان سگمنت‌های مختلف داشته باشند. این خودرو در بخش فنی از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر توئین توربو بهره می‌برد ضمن این که امکان انتخاب پیشرانه ۲ لیتری توربو نیز وجود دارد. گیربکس ۱۰ سرعت اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده که توان را به هر دو محور منتقل می‌کند. هنوز جزییات دقیقی از CT۵ جدید منتشر نشده اما نرخ آن بالای ۵۰ هزار دلار خواهد بود.

۲۰۲۰ Ford Escape

FORDESCAPE.jpg

مدل اسکیپ در بازار اروپا با نام کوگا شناخته می‌شود. در نسل جدید اسکیپ از شاسی مدرن استفاده شده که پیش از این در مدل فوکوس نیز وجود داشت. اسکیپ ۲۰۲۰ از پیشرانه ۲.۵ لیتری در کنار یک پیشرانه برقی بهره می‌برد و این دو پیشرانه در مجموع ۲۲ اسب بخار تولید می‌کنند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱.۲ لیتر است. غیر از مدل هایبرید یک نمونه دیزلی نیز وجود دارد که از پیشرانه ۲ لیتری با حداکثر توان ۱۲۰ اسب‌بخار بهره می‌برد. این خودرو در بخش امکانات رفاهی از سیستم صوتی فوق حرفه‌ای ۵۷۵ واتی با ۱۰ بلندگو بهره می‌برد.

۲۰۱۹ Dodge Challenger Stars & Stripes Edition

DODGECHALLENGER1.jpg

داج قصد دارد مدل مشهور چلنجر را در پکیج Stars & Stripes در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش در آورد. این پکیج دارای ویژگی‌های متفاوتی است که با پرداخت ۱۹۹۵ دلار صاحب آن می‌شوید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نوار مشکی بزرگ بر روی بدنه خودرو، صندلی‌های ویژه و پشت آمپر با دوخت خاص اشاره کرد. این پکیج هفته آینده در نمایشگاه معرفی می‌شود و از ماه آینده نیز می‌توان آن را سفارش داد.

۲۰۱۹ Infiniti Q ۵۰ Signature Edition

INFINITYSIGANTURE.jpg

اینفینیتی از جمله برندهای زیرمجموعه نیسان است که به ساخت خودروهای اسپرت و لوکس می‌پردازد. این برند قصد دارد از سدان اسپرت خود با نام Q۵۰ Signature Edition در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کند. خودروی مورد نظر با ۵ رنگ‌بندی عرضه خواهد شد. از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم هشدار نقطه‌‌کور، هشدار ترافیک عقب، سیستم پیشگیری از برخورد با جلو و سنسورهای پارک جلو و عقب اشاره کرد. این خودرو از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر توئین توربو با حداکثر توان ۳۰۰ اسب‌بخار بهره می‌برد.

۲۰۲۰ Mercedes-AMG A ۳۵

AMGA35.jpg

مرسدس‌بنز قصد دارد در نمایشگاه نیویورک امسال از مدل ۲۰۲۰ کلاس A خود رونمایی کند. این خودرو در دو نسخه سدان و هاچبک عرضه خواهد شد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۳۰۲ اسب‌بخار وجود دارد. گیربکس این محصول از نوع ۷ سرعت اتوماتیک است و توان را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها