|
کدخبر: 49245

ترخیص یک‌هزار کانتینر قطعات خودرو

مدیرکل گمرک چابهار گفت: از ۳ هزار کانتینر قطعات خودرویی که در این گمرک دپو شده بود، یکهزار کانتینر در گمرک باقی است که حداکثر تا ۲ یا ۳ هفته آینده ترخیص می‌شود.

گسترش‌نیوز : عزیزالله شمس درمورد ترخیص یکهزار کانتینر قطعات خودروی باقی مانده در گمرک چابهار، اظهارکرد: در گمرک چابهار بیش از ۳ هزار کانتینر قطعات خودرو دپو شده بود که اواخر سال گذشته پس از اینکه هشدار لازم مبنی بر امکان متروکه شدن این کالاها را دادیم، ۲ هزار کانتینر ترخیص و به صنعت خودروسازی کشور تحویل شد.

مدیرکل گمرک چابهار افزود: قرار بود یکهزار کانتینر باقی مانده نیز طی فروردین ماه امسال ترخیص شود که به دلیل برخی مشکلات جزئی، ترخیص این کالاها حداکثر تا ۲ یا ۳ هفته آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در ترخیص قطعات خودرو وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در فصل برداشت هندوانه در چابهار قرار داریم، کامیون‌های حمل‌ونقل در حال انتقال محصول هندوانه هستند و به همین دلیل، تنها مشکل پیش روی ترخیص باقیمانده قطعات خودرو، مربوط به حمل‌ونقل است.

شمس همچنین در مورد اینکه آیا کالای دیگری در گمرک چابهار دپو شده است یا خیر؟ گفت: درحال‌حاضر کالای دپو شده نداریم؛ چراکه طبق دستور رئیس کل گمرک به خصوص در مورد کالاهای اساسی همچون برنج و گوشت نباید هیچ گونه مشکلی در ترخیص این اقلام وجود داشته باشد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها