|
کدخبر: 47983

برگزاری جشنواره امدادگر و امدادخودرو نمونه در نوروز

جشنواره برترین امداد خودرو و امداد گر نمونه با هدف آشنایی بیشتر مردم عزیز کشور با خدمات ارایه شده توسط شرکتهای امداد رسان در ایام نوروز برگزار می شود .

گسترش ­نیوز: دبیر اولین دوره جشنواره برترین امداد خودرو وامداد گر نمونه در ایام نوروز گفت: هدف از اجرای این جشنواره معرفی امدادخودروهای مجاز شرکتهای خودروساز و واردکنندگان است وقصد داریم تا با همکاری رسانه ها ی خودرویی کشور این فرهنگ سازی را انجام دهیم.

وی گفت :در این جشنواره فضایی در اینستاگرام وجود دارد که مردم عزیز با ارسال نظرات خود وداستان هایی که به صورت واقعی در برخورد با امدادگران با آن مواجعه می شوند را برای ما با هشتک emdadfestival# و همچنین #خسته نباشی امدادگر در صفحات شخصی خود به اشتراک میگدارند ودر پایان این جشنواره هیات داوران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه تصاویر وداستانهای ارسالی را مورد برررسی قرار داده و ۱۰امدادگر نمونه ۳ امداد خودروی برتر را در مراسمی اعلام واز آنها تقدیر خواهد کرد .دبیر این جشنواره افزود :قرار است دراین جشنواره به ۱۰نفر از کسانی که از این هشتگ استفاده میکنند و تصاویر وداستانها را در صفحات خود به اشتراک می گذارند با اهدای لوح وجوایزی تقدیر به عمل آید .

علاقه مندان میتوانند با امداد گران در تمامی جاده های کشور که حضور داشته باشند عکس بگیرند و با هشتگ #خسته نباشی امدادگر به اشتراک بگذارند.

emdadgar.jpg

منبع: خودروکار

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها