|
کدخبر: 47157

آشنایی با هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ + تصاویر

این روزها اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو ژنو به صورت گسترده‌ای مورد توجه مخاطبان خودرویی قرار گرفته است. در این میان هیوندای تصاویری از نسل جدید محصول پرطرفدار خود یعنی سوناتا منتشر کرد.

گسترش‌نیوز: هیوندای سوناتا را می‌توان از جمله سدان‌های جذاب و موفق این برند کره‌ای دانست که نسل‌های مختلف آن در کشورمان نیز حضور دارد. در میان هیاهوی خبرهای منتشر شده از نمایشگاه خودرو ژنو که توجه همگان را به سمت خود معطوف کرده است، هیوندای اطلاعات و تصاویری را از نسل هشتم سوناتا منتشر کرد. همانطور که در تصاویر مشخص است، طراحی کاملا جدیدی برای این سدان صورت گرفته و می‌توان گفت زبان طراحی تا حدودی تغییر یافته است. هیوندای از واژه‌های Sensuous Sportiness برای محصولات جدید خود استفاده می‌کند که می‌توان آن را خودروهای اسپرت جسورانه دانست.

sonata1.jpg

sonata2.jpg

با توجه به شکل و شمایل نسل هشتم سوناتا می‌توان این خودرو را یکی از جذاب‌ترین محصولات در بین همرده‌ها دانست. درحال‌حاضر اطلاعات دقیقی در مورد نسل جدید سوناتا منتشر نشده است اما ارتفاع این خودرو حدود ۳۰ میلی‌متر کاهش یافته و پهنا نیز ۲۵ میلی‌متر افزایش یافته است. در خصوص طول خودرو نیز ۴۵ میلی‌متر افزایش طول نسبت به نسل قبلی صورت گرفته و در نتیجه ۳۵ میلی‌متر نیز فاصله بین دو محور افزایش یافته است. با توجه به اعداد و ارقام ذکر شده شاهد کابین گسترده‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خواهیم بود.

sonata3.jpg

sonata4.jpg

هیوندای در طراحی داخلی این خودرو نیز تلاش‌های فراوانی انجام داده و به نوعی از طراحی کابین هواپیما الهام گرفته است. بخش‌های مختلف کابین از قطعات کرومی و چرم تشکیل شده است و نورپردازی به صورتی است که فضا را بسیار جذاب کرده است. یکی از نکاتی که توسط هیوندای اعلام شده این است که امکان تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو با دانلود یک نرم‌افزار خاص وجود دارد.

sonata7.jpg

sonata6.jpg

sonata5.jpg

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها