|
کدخبر: 45391

نصب فناوری ویژه روی خودروهای تویوتا

تویوتا با رونمایی از Toyota Sequoia TRD Pro ۲۰۲۰ سرانجام اندروید را وارد خودروهای خود کرد تا رانندگان بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

گسترش‌نیوز : خودروساز ژاپنی در خلال برگزاری شوی خودروی شیکاگو اعلام کرد سیستم‌عامل اندروید اتو / Android Auto را روی ماشین‌های برگزیده خود نصب می‌کند.

علاوه بر خودروهای جدید از خانواده TRD Pro، مدل‌های ۲۰۲۰ ۴Runner، آیگوی ۲۰۱۸، تاکومای ۲۰۲۰، توندرا ۲۰۲۰ و یاریس ۲۰۱۹ سفارش اروپا، اندرویدی خواهند شد. شانس اندرویدی شدن خودروهای قدیمی کم است و هنوز معلوم نیست سری لکسوس شامل آپدیت می‌شود یا خیر؟!

تنها دلیل تعلل تویوتا برای نصب سیستم‌عامل، حریم خصوصی و حفظ دیتای کاربران اندرویدی روی خودرو اعلام‌شده است که گوگل باید آن را تضمین می‌کرده است.

تویوتا به‌طورکلی نسبت به پیاده‌سازی و نصب سیستم‌عامل روی خودرو مُرَدّد بوده و تنها سال گذشته بود که Apple CarPlay، سیستم‌عامل مخصوص اپل را روی خودروی Avalon نصب و افتتاح کرد.

اینکه خودروهای قدیمی آپدیت اندرویدی دریافت کنند، معلوم نیست اما خودروی ۲۰۲۰ Sequoia TRD Pro نخستین خودروی تویوتا است که هم اندروید، هم اپل و هم الکسای آمازون را پشتیبانی کرده که از روی صفحه لمسی ۷ یا ۸ اینچی مدیریت می‌شود.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر