|
کدخبر: 44743

جان سخت ۲۰۱۹ آمیکو + عکس

شرکت ارس خودرو دیزل که با برند آمیکو در بازار ایران شناخته می‌شود، ازجمله معدود شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید خودروهای تجاری فعال است و تنوع خوبی از این خودروها را در سبد محصولات خود دارد.

گسترش‌نیوز : با اعمال تحریم‌ها و خروج شرکت‌های صاحب‌نام و شناخته‌شده از صنعت حمل‌ونقل سنگین کشور، فرصت خوبی برای شرکت‌های داخلی فعال در این حوزه به وجود آمده تا خلاء بازار را با ارائه محصولات بومی‌سازی شده و با کیفیت داخلی پر نمایند.

کامیون مدل ۲۶۳۱ محصول ۲۰۱۹ آمیکو است که در حقیقت نسخه ارتقا یافته مدل جفت محور سابق این شرکت است. در این مدل بهبود زیادی در عملکرد پیشرانه و سیستم تعلیق و توانایی باربری آن صورت پذیرفته است. این خودرو از موتور توربو دیزل ۶ سیلندر خطی با حجم ۱۲ لیتر توان ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵۰ نیوتن متر و ساخت شرکت ویچای بهره می‌برد.

کامیون آمیکو ۲۶۳۱ جدید باقدرت حمل بیش از ۲۶ تن بار جزو قوی‌ترین‌های ماشین‌های باری در رده خودش محسوب می‌شود که با دارا بودن سازه هیدرولیک برای حمل و نیز تخلیه بارهایی مانند سنگ، شن، سنگ‌ریزه، ماسه، مواد خام معدنی و کوره‌های ذوب و... کارایی بسیار مناسبی دارد. جهت کسب اطالاعات فنی بیشتر و همچنین نحوه فروش به سایت www.amico.ir مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها