|
کدخبر: 43677

تعطیلی ۲ شرکت متخلف حمل‌و‌نقلی در قزوین

به منظور رسیدگی به تخلفات ۷ شرکت حمل‌ونقل کالای جاده‌ای و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، هفتمین جلسه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در سال ۹۷ تشکیل شد.

گسترش‌نیوز : این جلسه با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، جبار قهاری معاون حمل‌ونقل، روسای ادارات حقوقی، حمل‌ونقل کالا و ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، نماینده پلیس راه استان و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان برگزار شد، در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل کالای جاده‌ای و اجرای دقیق قوانین ومقررات در این جلسه به تخلفات ۷ شرکت در بخش حمل‌ونقل کالا رسیدگی، و با توجه به تخلفات احصاء شده به دلیل تضییع حقوق رانندگان وعدم رعایت قوانین و مقررات و تخلفات صورت گرفته ۲ شرکت حمل‌ونقل کالا به مدت یک ماه تعطیل شد.

وی افزود: در جلسات رسیدگی از شکات شرکت‌ها نیز در جلسه دعوت به عمل آمده و شکایت آنها مورد استماع قرار گرفت و رسیدگی به شکایات در حضور شاکی مربوطه صورت پذیرفت.

افشین پیرنون بیان کرد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کالا شامل صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، اخذ کمیسیون اضافه از رانندگان، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم رعایت مقررات نحوه تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه بدون برگه تاییدیه مدیرفنی و... بوده است.

لازم به ذکر است جلسه کمیسیون ماده ۱۲ با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی مسافری و باری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت‌های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می‌شود و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین خود را ملزم به احقاق حقوق شاغلین بخش حمل‌ونقل دانسته، در این راستا نیز اغماضی وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها