|
کدخبر: 43634

بهمن مجددا جاده «کرج-چالوس» را بست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: در جاده کرج-چالوس (محدوده پیچ سرهنگ) سقوط بهمن به انسداد این مسیر منجر شده است و عوامل پلیس راه و سازمان های امدادی برای پاکسازی در محل حضور دارند.

از نیروی انتظامی، سرهنگ نادر رحمانی در مورد جاده های کشور افزود: در استان های زنجان و آذربایجان شرقی (اکثر جاده ها)، اصفهان (داران-الیگودرز، خوانسار، فریدونشهر و چادگان)، چهارمحال و بختیاری ( بن-شهرکرد، فارسان-کوهرنگ و کوهرنگ-مسجد سلیمان)، لرستان (بروجرد-اراک، نورآباد-کرمانشاه و نورآباد-نهاوند)، مرکزی(مسیر اراک-توره)، استان اردبیل (اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم، خلخال-اسالم)، گیلان (اسالم-خلخال)، قزوین (قزوین-رشت) و کردستان (دیواندره-سقز) بارش برف گزارش شده است.

bahman-jadechaloos.jpg

وی ادامه داد: در استان های گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، مرکزی، مازندران، لرستان (اکثر جاده ها) بارش باران گزارش شده است. وی افزود: یخ زدگی در استان های زنجان (دندی-تکاب، تهم-چورزق و زنجان-طارم)، اردبیل (اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم، خلخال-اسالم) و گیلان (اسالم-خلخال) گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است. وی اضافه کرد: ترافیک در هر دو مسیر محور کرج- چالوس (محدوده های دهانه جنوبی تونل کندوان و پیچ سرهنگ) سنگین و سایر مسیرهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر