|
کدخبر: 43631

ماشین‌های مورد علاقه دونالد‌ ترامپ + تصاویر

در این مطلب قصد داریم به معرفی ۵ ماشین مورد علاقه دونالد ترامپ بپردازیم.

گسترش‌نیوز : دونالد ترامپ مولتی‌بیلیونر امریکایی اکنون مستاجر تازه کاخ سفید است. او در طول سالیانی که در مسند تمام و کمال بازار معاملات ملکی امریکا بوده، مستقلات و دارایی‌های گران‌بهایی دارد که خودروهای خاص و جت‌های شخصی و... جزو آنها به شمار می‌روند.

شورولت کامارو ایندیاناپلیس ۵۰۰ پِیسکار

donald1.jpg

رقابت‌های ایندیاناپلیس یکی از معروف‌ترین مسابقات خودرویی در امریکاست. خودروی مارشال این مسابقات که با نام پیسکار شناخته می‌گردد در سال ۲۰۱۱ نمونه خاصی از شورولت کامارو بود. ترامپ در آن زمان به لطف یک برنامه تلوزیونی دوباره شهرتش افزایش یافته بود و قرار بود تا راننده این ماشین در این رقابت‌ها باشد و تصویر‌های بسیاری همچنین با آن دارد.

لامبورگینی دیابلو VT

donald2.jpg

سوپر اسپرت افسانه‌ای شرکت ایتالیایی لامبورگینی در سال ۱۹۹۰معرفی گردید و به عنوان جایگزین مدل معروف کونتاش به بازار خودروهای هایبر آمد. ترامپ یک نمونه دیابلوی آبی رنگ VT که دراصل نسخه چهار چرخ محرک است را در اختیار دارد که قدرتی معادل ۵۳۰ اسب‌بخار تولید می‌کند.

رولزرویس فانتوم

donald3.jpg

ترامپ بعد از خرید سیلورکلاد پول زیادی به‌دست آورد و باتوجه به علاقه‌اش به این برند اصلا عجیب نیست که در فهرست خودروهایش، یک رولزرویس دیگر نبینیم. اینبار، فانتوم، یکی از بهترین‌ ساخته‌های مدرن این برند انگلیسی با نرخ ۵۰۰ هزار دلار جزو کلکسیون این رئیس‌جمهور تازه امریکاست.

رولزرویس سیلورکلاد

donald4.jpg

این مدل از رولزرویس به معنای ابرنقره‌ گون یکی از خودروهای مورد علاقه ترامپ است. البته باید ذکر کنیم که ترامپ به شکل کلی از برند رولزرویس خوشش می‌آید. گفته می‌گردد که این مدل خودروی شماره یک اوست؛ آنقدر که احتمال می‌رود او دسته خودروهای کا‌خ‌ سفید که معمولا برند کادیلاک است را به رولزرویس تغییر دهد!

مرسدس بنز SLR مک‌لارن۲۰۰۳

donald5.jpg

با معرفی این مدل، شرکت مرسدس بنز ورود دوباره خود به بازار سوپراسپرت‌ها را اعلام کرد. طراحی فریبنده و البته آیرودینامیک SLR و نیز توانمندی بالای آن به لطف پیشرانه سوپرشارژ V۸ با قدرت ۶۱۷ اسب‌بخار، باعث گردید تا این ماشین علاقه‌ مندان پروپا قرص زیادی در جهان پیدا کند. دونالد ترامپ یکی از نسخه‌های SLR مک‌لارن را سال ۲۰۰۵ خریداری کرد و آن را جلوی برج معروف ترامپ تحویل گرفت.

منبع: LOGIN BRANDS

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها