|
کدخبر: 43137

آخرین وضعیت کارت‌های سوخت در پست

توزیع ۹۲۴ هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده و طی این سال‌ها به دلایل مختلف به‌دست صاحبانشان نرسیده و در شرکت پست جامانده بود، اکنون از سوی این شرکت درحال انجام است.

گسترش‌نیوز: با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در بازه زمانی حدود یک ماهه، از سوم آذر تا اول دی‌ماه انجام شد و طبق آخرین آمار حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.

kartsookht-2.jpg

این کارت سوخت برخی خودروهایی بود که سال‌های ۹۳ تا ۹۷ شماره‌گذاری شده بودند، به‌دست مالکان نرسیده و در شرکت پست جا مانده بود. به همین دلیل، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مالکان کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

در این راستا، زیبا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی - با بیان این‌که ۹۲۴ هزار کارت سوخت در شرکت پست مانده است، به ایسنا گفت: تا کنون ۵۷ هزار کارت سوختی که در شرکت پست مانده بود، توزیع شده و این فرآیند توسط شرکت پست به صورت روزانه در انجام است.

به گفته وی آدرس برخی مالکان طی این سال‌ها تغییر کرده و شرکت پست درحال غربال اطلاعات است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه به این سوال که دلیل این‌که شرکت پست از مالکان در ازای تحویل کارت سوختشان ۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند، چیست، پاسخ داد: این هزینه صدور کارت و متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها