|
کدخبر: 43084

مدیرعامل ایران‌خودرو در حاشیه اتوشو ۲۰۱۹ مطرح کرد:

پیش‌فروش پژو ۲۰۷ با سقف پاناروما تا پایان سال

صبح امروز سومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب با حضور مقامات مختلف افتتاح شد. در این نمایشگاه مدیرعامل ایران‌خودرو نکاتی در مورد پیش‌فروش خودروها و تولید انبوه مدل‌های جدید گفت.

گسترش‌نیوز: نمایشگاه خودرو تهران امروز با حضور محمدرضا صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد صنعت خودرو کار خود را آغاز کرد. افتتاح رسمی این نمایشگاه که در آن بازدید عموم آزاد خواهد بود از فردا ۱۸ دی ماه خواهد بود. در حاشیه این نمایشگاه هاشم یکه‌زارع به نکاتی در مورد عرضه محصولات جدید اعلام کرد که در ادامه این گزارش مشروح آن را می‌خوانید.

yekezare.jpg

یکه‌زارع در خصوص عرضه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با امکنات جدید گفت: پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به سقف پاناروما تا پایان سال انجام خواهد شد. نرخ مشخصی برای این خودرو همچنان تعیین نشده است و با توجه به این که این خودرو در بازار آزاد نیز وجود ندارد نمی‌توان فرمول ۵ درصد کمتر از نرخ بازار را برای آن تعیین کرد.

peugeot207-1.jpg

وی در رابطه با تولید انبوه پژو ۳۰۱ گفت: در مورد پژو ۳۰۱ اگر بخواهیم این خودرو را عرضه کنیم بدون اتکا به شرکت پژو آن را عرضه خواهیم کرد. با توجه به این مورد درصد داخلی‌سازی پژو ۳۰۱ نیز بسیار بالا است. احتمال می‌رود که تولید انبوه پژو ۳۰۱ در پایان سال ۹۸ آغاز خواهد شد اما رونمایی از این خودرو ظرف یک الی ۲ ماه آیند خواهد بود. تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ امسال شروع می‌شود اما با توجه به پیش‌بینی‌ها تولید انبوه آن در اسفند ۹۸ آغاز می‌شود.

یکه‌زارع در خصوص اعلام قیمت‌های جدید گفت: در این مورد وزارت صمت باید پاسخگو باشد. در زمینه قیمت‌گذاری خودروهای مشمول و غیر مشمول قیمت‌گذاری داریم که نرخ خودروهای غیر مشمول در دست خودروسازان است.

peugeot207-2.jpg

وی در رابطه با برنامه‌های آینده ایران‌خودرو اظهار کرد: پژو در این سری پول خود را به کشور آورده ضمن این که فناوری‌هایی نیز توسط این برند به کشور وارد شده شده است. خودروهایی که قرارداد آنها را برای تولید بسته‌ایم در کشور تولید خواهیم کرد حتی اگر پژو همکاری لازم را نداشته باشد. در این مورد نباید به وضع حاکم بر صنعت خودرو و قطعه کشور درحال‌حاضر توجه کرد بلکه باید برنامه‌های دراز مدت داشته باشیم.

نمایشگاه خودرو تهران از فردا به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ۲۱ دی ماه این نمایشگاه در شهر آفتاب برپا خواهد بود.

ارسال نظر