|
کدخبر: 39561

تصاویر / معرفی شورولت کوروت Z06

تیونر امریکایی اسپید سوسایتی از مدل ارتقا یافته شورولت کوروت Z۰۶ با قدرت ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۱۴ نیوتن‌متر رونمایی کرد.

گسترش‌نیوز : اگر شایعات درست باشد، کمتر از دو ماه دیگر تا رونمایی رسمی مدل پیشرانه وسط شورولت کوروت (Chevrolet Corvette) در نمایشگاه نایاس (NAIAS) دیترویت فرصت داریم. نسل C۷ شورولت کوروت یکی از جذاب‌ترین مدل‌های خودروی اسپرت به شمار می‌رود، به‌خصوص وقتی که گفته می‌شود مانند مدل Z۰۶ قدرتمند است. همان‌طور که در تصاویر به وضوح می‌بینید، این شورولت کوروت Z۰۶ معمولی نیست؛ بلکه مدل تیونینگ آن است تا به شکل بی‌نظیری شبیه خودروی مسابقه‌ای شورولت کوروت C۷.R باشد. کوروت C۷.R مدل اختصاصی برای رانندگی در پیست است، اما شورولت کوروت Z۰۶ ارتقایافته مجوز رانندگی در جاده نیز دارد.

شرکت تیونینگ خودرو اسپید سوسایتی (Speed Society) با انتخاب مدل استاندارد شورولت کوروت Z۰۶، موفق شد که پیشرانه ۶.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ آن را به ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن‌متر گشتاور برساند. در حقیقت این میزان توان خروجی کمتر از مدل شورولت کوروت ZR۱ با ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور است؛ اما گفته می‌شود که پس از اجرای هنر تیونینگ ایپید سوسایتی، قدرت پیشرانه به ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۹۱۴ نیوتن‌متر می‌رسد.

پس از به‌دست آوردن قدرت بیشتر، اسپید سوسایتی تغییرات زیادی هم در ظاهر شورولت کوروت Z۰۶ با الهام از مدل C۷.R به وجود آورده است. از جمله این تغییرات می‌توان به باله بزرگ در عقب خودروی اسپرت، رینگ‌های دوتکه آلیاژی ADV.۱ (رینگ ۱۹ اینچی در چرخ‌های جلو و ۲۰ اینچی در عقب) و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ اشاره کرد.

شورولت کوروت Z۰۶ از رنگ زرد کوروت ریسینگ (Corvette Racing Yellow) همراه با طرح‌های اختصاصی بدنه بهره می‌برد که آن را به یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت تبدیل می‌کند. زومیت شما را به تماشای گالری تصاویر زیبای کوروت Z۰۶ ارتقایافته دعوت می‌کند.

rocketz7
rocketz6
rocketz5
rocketz4
rocketz2
rocketz3
rocketz
rocketz1
72c829e9-babc-4a9e-8bc9-3e41953c4377
2d3883bb-2872-4689-b170-4abff425ca57

منبع: زومیت

ارسال نظر