|
کدخبر: 39132

این برند‌ها بیشترین جست‌و‌جوی اینترنتی را داشتند

خودروسازان مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند اما در این میان برخی از آن‌ها از شهرت بیشتری برخوردار هستند. در این میان برندهایی وجود دارند که نام آن‌ها به تعداد دفعات بیشتری در اینترنت جست‌و‌جو شده است.

گسترش‌نیوز: امروزه اگر افراد مختلف در جهان تصمیمی برای خرید خودرو داشته باشند اطلاعات خود را در اینترنت پیدا خواهند کرد. حتی اگر به خرید خودرو علاقه‌مند نباشید، نام برند یا خودرو مورد علاقه و رویاهای خود را در اینترنت جست‌و‌جو کرده‌اید. این خودرو می‌تواند یک محصول اسپرت، یک سدان لوکس یا یکی از جدیدترین خودروهای الکتریکی باشد. به تازگی تحقیقی در رابطه با برندهای خودرویی و آن‌هایی که بیشترین تعداد جست‌وجو در اینترنت را داشته‌اند انجام شده است.

carbrands.jpg

لازم به ذکر است که تحقیقات انجام شده مربوط به ۱۲ ماه اخیر است. علی رغم این که برندهایی نظیر تویوتا، هوندا و فورد ثابت کرده‌اند که از محبوبیت بالایی در سطح بین‌المللی برخوردار هستند اما سورپرایزهایی نیز در این میان وجود دارد.

با توجه به نقشه می‌توان متوجه شد که برند تویوتا بیشترین آمار جست‌وجو در کشورهای مختلف را داشته است. این برند از بین ۱۷۱ کشور، بیشتر آمار جست‌و‌جو در ۵۷ کشور دنیا را به خود اختصاص داده است. پس از این برند، ب‌ام‌و در ۲۵ کشور و مرسدس بنز در ۲۳ کشور بالاترین آمار جست‌وجو در اینترنت را دارد. جالب است بدانید که تویوتا از لحاظ آماری،‌۷.۸ میلیون مرتبه در هر ماه توسط کاربران جست‌و‌جو شده است و پس از آن هوندا با ۷ میلیون و فورد با ۶.۴ میلیون مرتبه قرار دارد.

اگر بخواهیم در بین برندهای مخصوص خودروهای اسپرت آماری منتشر کنیم این آمار به برند لامبورگینی تعلق دارد. در بین کشورهای مختلف، ۷ کشور نیز برند تسلا را به عنوان برند مورد علاقه خود در اینترنت جست‌و‌جو کرده‌اند که از جمله این کشور‌های می‌توان به نروژ، هلند و هنگ‌کنگ اشاره کرد.

در بین کشور‌ها تنها ۵ کشور وجود دارد که خودروساز هموطن خود را بیشتر جست‌وجو کرده اند که در فرانسه برند رنو، در آلمان برند مرسدس‌بنز، در هند برند ماروتی، در مالزی برند پرودا و در سوئد برند ولوو جست‌و‌جو شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها