|
کدخبر: 38073

تصاویر/ بی‌ام‌و M۴ کروک با تیونینگ خاص

بی‌ام‌و M۴ کروک به‌عنوان جدیدترین محصول شرکت تیونینگ آلمانی منهارت، ۶۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

M4.jpg

گسترش نیوز: در حالی‌که این روزها توجه همه‌ی علاقه‌مندان صنعت خودرو به نمایشگاه خودروی پاریس (Paris Auto Show ۲۰۱۸) جلب شده است، شرکت منهارت (Manhart) از آخرین محصول خود رونمایی کرد. این پروژه بی‌ام‌و M۴ کانورتیبل است که با کد داخلی Manhart MH۴ ۷۰۰LW منهارت شناخته می‌شود؛ کیت بدنه‌ی جدید و از آن مهم‌تر تغییرات پیشرانه‌ که قدرت و گشتاور M۴ را به ۶۹۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون‌متر رسانده، نمایشی از توانایی‌های تیم مهندسی منهارت است.

M41.jpg

پیشرانه‌ی این مدل با نمونه‌ی استاندارد M۴، همان ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری یکسان است، اما منهارت در محصول زیبای خود، از یک توربوشارژر بزرگ‌تر و یک اینترکولر جدید استفاده کرده و نرم افزار واحد کنترل الکترونیکی نیز تغییراتی کرده است. مدل استاندارد بی‌ام‌و M۴ با ۴۲۵ اسب بخار قدرت، ۵۵۰ نیوتون‌متر گشتاور و جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته دوکلاچه می‌تواند در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

M42.jpg

می‌توان پیشبینی کرد که این مدل تیونینگ شده شتابی کمتر از ۴ ثانیه داشته باشد. اما بخش مهم دیگر این مدل، کیت بدنه‌ی اسپرت و پهن آن است؛ در این کیت، سپرهای جلو و عقب تغییری نکرده‌اند اما دیفیوزرهای جدید و گلگیرهای پهن‌تری روی بدنه سوار شده است. تغییرات جزئی مانند باله‌ی عقب روی صندوق عقب هم جلب توجه می‌کنند. گلگیرهای پهن نصب شده روی این خودرو با پیچ به‌بدنه متصل هستند و به‌راحتی می‌توان آنها را جدا کرد.

M43.jpg

در داخل کابین نیز استفاده از تزئینات فیبر کربنی و تودوزی چرمی به چشم می‌خورد که برای همخوانی با ظاهری خارجی، قسمت‌هایی از فضای داخلی مانند غربیلک فرمان، حاشیه‌ی دسته دنده، پدال‌های تعویض‌دنده پشت فرمان و کمربندهای ایمنی نیز به رنگ آبی مشابه با رنگ بدنه‌، در آمده‌اند.

M44.jpg

M45.jpg

M46.jpg

منبع: زومیت

ارسال نظر