|
کدخبر: 37089

شیشه‌نویسی خودروها چقدر آب می خورد؟ + تصاویر

ایام محرم که فرا می رسد برخی افراد برای نشان دادن سوگواری و عزای حسینی بر روی شیشه خودروهای خود ذکر مصیبت طراحی می‌کنند. اما این شیشه نویسی برای آن ها چقدر هزینه دارد؟

گسترش نیوز: چند سال است که کم و بیش سبک و روش عزاداری به هنگام فرا رسیدن محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی تغییر کرده و در کنار سیاه‌پوش شدن معابر، خودروها نیز به محلی برای نشان دادن عزای حسینی تبدیل‌ می شوند. نوشتن یا طراحی شیشه و کاپوت خودرو در ایام محرم درگیر مغازه یا واحد صنفی نمی‌شود و گوشه و کنار خیابان‌ها محلی برای طراحی خودرو برای این ایام است.

shishenevisi01.jpg

گشت‌وگذار شبانه خبرنگار خودروکار نشان از آن دارد که نوشتن نام و ذکر مناسب با ایام محرم بروی هر شیشه خودرو برای رانندگان بین 5 تا 30 هزارتومان و حتی بیشتر هزینه دارد.

shishenevisi02.jpg

سوای این هزینه طبق گفته پلیس راهور نصب هرگونه علائم برچسب و نوشته از جمله استیکر، شعر و جملات فلسفی روی بدنه خودرو جریمه ۳۰ هزار تومانی دارد و حتی نقاشی و دست نوشته‌هایی که روی شیشه‌ و بدنه خودرو در ایام محرم انجام می‌شود هم ممنوع است چرا که دید راننده را مختل می‌کند.

shishenevisi.jpg

بنابراین افرادی که می خواهند بر روی خودرو خود طرح و شعاری طراحی کنند باید در انتظار جریمه های پلیس راهنمایی و رانندگی هم باشند.

منبع: خودروکار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها