|
کدخبر: 35882

ام جی 3 مدل ۲۰۱۸ معرفی شد‌ +تصاویر

ام‌جی، به تازگی مشخصات و قیمت هاچ‌بک جدید ام جی 3 را اعلام کرده است. این خودرو، در ظاهر و پیشرانه، تفاوت زیادی با نسل قبل دارد.

mg4.jpg گسترش نیوز: برند انگلیسی ام‌جی از شرکت های محبوب در بازار ایران است که تحت مالکیت گروه خودروسازی سایک چین اداره می‌شود. ام‌جی (MG) قیمت و آپشن‌های مختلف ام جی 3 فیس‌لیفت را که جعبه دنده اتوماتیک و سيستم رسانه‌ای جدید با قابلیت انطباق با گوشی هوشمند به آن اضافه شده، معرفی کرده است.

نسخه‌ی پایه از هاچ‌بک ام‌جی 3، قیمت ۱۱,۶۷۰ دلار خواهد داشت که موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون‌متر دارد. این موتور که با جعبه‌دنده اتوماتیک کنترل می‌شود مصرف سوخت ترکیبی ۶.۷ لیتر بر کیلومتر خواهد داشت. تجهیزات این مدل شامل صفحه لمسی ۸ اینچی با بلوتوث، رابط اپل‌کارپلی و اندرویداتو، سیستم صوتی ديجيتال یاماها با چهار بلندگو، صندلی‌های پارچه‌ای با طرح چهارخانه و چرخ‌های ۱۵ اینچ آلیاژ آلومينيوم و منیزیم است. تهویه هوای دستی استاندارد در این مدل وجود دارد اما آینه آفتابگیر، جیب صندلی‌ها برای استفاده سرنشینان عقب و آینه بغل‌های همرنگ بدنه راهنما‌ دار در مدل‌های فول‌آپشن موجود است.

از لحاظ ایمنی ام‌جی 3، مجهز به دوربین دنده‌عقب، سنسور پارکینگ و ترمز کمکی است. ترمز کمکی در صورت تشخیص این که در شرایط اضطرار راننده پدال ترمز را به اندازه کافی فشار نداده است فشار بر ترمز را بیشتر می‌کند.

مدل فول‌آپشن ام‌جی 3 با کد اکسایت (Excite) قیمت ۱۲,۷۶۷ دلار دارد. سیستم صوتی این مدل سیستم پردازش صدای سه‌بعدی یاماها با ورودی USB و شش بلندگو است که جدا از ادعاهای تبلیغاتی صدای گیراتری از سیستم صوتی مدل پايه دارد.

این مدل با چرخ‌های دورنگ آلیاژی ۴۰ سانتی‌متری و صندلی‌های کرم‌رنگ با طرح چهارخانه اندکی بهتر از مدل پایه عمل کرده است. این خودرو با ۲ رنگ استاندارد سفید و زرد و سه رنگ متالیک آبی، قرمز و نقره‌ای، همراه گارانتی هفت ساله بدون محدودیت کیلومتر و خدمات جاده‌ای عرضه می‌شود.

سرپرست ام‌جی موتور استرالیا می‌گوید: ما با تولید خودروهای با کیفیت که قیمت مناسب و امکانات جذاب و گسترده دارند تمام تمرکز خود را بر تجدید شکوه برند تاریخی و مورد اعتماد ام‌جی قرار داده‌ایم. رشد ادامه‌دار شرکت موجب جذب مشتریان زیادی شده است و ما مفتخریم که خدمات پس از فروش شامل هفت سال گارانتی بدون محدودیت کیلومتر و خدمات امداد جاده‌ای به آنان ارائه دهیم.

mg2.jpg

mg1.jpg

mg3.jpg

mg.jpg

mg5.jpg

mg6.jpg

mg7.jpg

منبع: زومیت

ارسال نظر