|
کدخبر: 35582

افزایش قیمت دوباره خودرو / پراید ۳۰ میلیون‌ تومان شد!

به نظر می‌رسید آرامش قیمتی به بازار خودرو بازگشته، اما تغییرات قیمتی روزهای گذشته همه معادلات را برهم زد؛ به طوری که نرخ برخی خودروهای داخلی با افزایش ۶ تا ۱۰ میلیون تومانی مواجه شد.

گسترش‌نیوز: بررسی‌ها در بازار خودروهای داخلی حاکی از افزایش حدود ۶ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها است و به باور فعالان بازار، دلیل اصلی این موضوع، نوسان نرخ ارز است.

bazarkhodro7589.jpeg

البته گفته می‌شود چراغ سبز مجلس به خودروسازان و به دنبال سخنان اخیر یکی از نمایندگان در خصوص آزادسازی نرخ خودرو، موج تازه‌ای در افزایش نرخ خودرو در بازار ایجاد شد؛ به طوری که پراید ۱۱۱ به نرخ ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فروخته شد.

از سوی دیگر، نرخ پژوپارس ۵TU که در هفته گذشته به ۶۰ میلیون تومان رسیده بود، با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۷۰ میلیون تومان رسید. پژو۴۰۵ نیز با افزایش ۷ میلیون تومانی با نرخ ۴۹ میلیون تومان معامله شد.

بر این اساس، بررسی‌ها از روند قیمتی بازار حاکی از آن است که پراید۱۱۱ با نرخ ۳۰ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدود ۲۷ میلیون و ۵۰۰ تومان و تیبا صندوق‌دار ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

سمند LX نیز در بازار ۴۹ میلیون تومان، سمند ۷EF حدود ۴۸ میلیون تومان، پژو۲۰۰۸ حدود ۱۹۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۴۸ میلیون تومان، پژوپارس ۵۸ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دنده‌ای ۷۷ میلیون تومان و پژو۲۰۶ تیپ۲ حدود ۴۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها