|
کدخبر: 33411

نمایندگی فولکس واگن به گسترش اعلام کرد:

فروش فولکس واگن تا اطلاع ثانوی متوقف شد!

به علت قطع شدن سایت از صبح؛ هجوم مردم برای ثبت نام فولکس تیگوان و گلف بی فایده ماند.

گسترش نیوز: به علت قطع شدن سایت از صبح؛ هجوم مردمی که از دیشب برای ثبت نام فولکس تیگوان و گلف درب نمایندگی های ماموت خودرو صف کشیده بودند بی فایده ماند.

علی رغم اعلام شرکت ماموت خودرو نماینده فولکس واگن در ایران؛ مبنی بر ثبت نام خودرو‌های فولکس تیگوان و گلف gti در روز ۲۲ خرداد امروز این سایت از صبح قطع و هیچ ثبت نامی انجام نشد. این درحالیست که مردم از دیشب پشت درب‌های این نمایندگی صف بسته بودند تا ثبت نام انجام دهند.

tajamo.jpg

نمایندگی فولکس واگن در این باره به خبرنگار گسترش گفت: ما از ابتدا اعلام کردیم که پیش فروش به صورت اینترنتی انجام می‌شود؛ بنابراین این که یکسری از مردم خودشان خودسرانه از دیشب کنار نمایشگاه‌ها خوابیدند به ما ربطی ندارد.

وی افزود: مردم گمان می‌کردند که طبق رویه‌های قبل فروش‌ها به صورت حضوری بوده این بار نیز با تجمع فیزیکی می‌توانند سریع تر اقدام به ثبت نام کنند.

vagon2.jpg

نمایندگی فولکس واگن در خصوص دلیل قطع سایت برای ثبت نام به خبرنگار ما اظهار کرد: از صبح به دلیل حجم بالای تقاضا سایت دچار اختلالاتی شده و درحال‌حاضر نیز این اختلالات ادامه دارد. از این رو ما ثبت نام را کنسل و به روز دیگری موکول کردیم.

وی خاطر نشان کرد: هنوز مشخص نیست چه زمایی دوباره سایت را برای ثبت نام باز شود.

ارسال نظر