|
کدخبر: 32787

اجاره پارکینگ فرودگاه امام(ره) توسط شرکت مشهور! + سند

طبق گزارش رسمی بازرس قانونی آسان پرداخت پرشین، برخی از فعالیت‌های شرکت همچون خرید و فروش سهام، اجاره پارکینگ فرودگاه امام و سرمایه‌گذاری در فیلم سینمایی، در موضوعات شرکت مندرج در اساسنامه، پیش‌بینی نشده است.

گسترش‌نیوز: یکی از اتفاقات مهم حوزه بانکی در کشور طی سال‌های اخیر، گسترش استفاده از خدمات موبایل پایه میان کاربران ایرانی است که بخشی از آن در قالب کدهای U.S.S.D و قسمت اعظم آن، رونق بهره گیری از نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه است.

آمارها نشان می‌دهد اپلیکیشن آپ متعلق به آسان پرداخت پرشین، با داشتن بیش از ۱۳ میلیون کاربر فعال، پرکاربردترین اپلیکیشن ایرانی در حوزه پرداخت موبایلی در کشور است که با استفاده از آن، می‌توان از امکاناتی مانند دریافت موجودی، پرداخت سریع قبوض از طریق اسکن بارکدخوان، انتقال وجه کارت به کارت، خرید بیمه شخص ثالث، خرید بلیط قطار، پرداخت بدون کارت، استفاده کرد.

این شرکت توجه ویژه‌ای به موضوع تبلیغات کرده و همچین آشنایی مردم با نام و ویژگی‌های آن باعث شده است ورود آن به بورس نیز با اقبال گسترده سرمایه‌گذاران مواجه شود. با توجه به برنامه‌های روتین این شرکت، طی روزهای گذشته جدیدترین گزارشات مالی مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ آن منتشر شد که حاوی نکات جالبی است.

pishpardakht.jpg

طبق این گزارش رسمی بازرس قانونی شرکت آسان پرداخت پرشین، برخی از فعالیت‌های شرکت همچون خرید و فروش سهام، اجاره پارکینگ فرودگاه امام و سرمایه‌گذاری در فیلم سینمایی، در موضوعات شرکت مندرج در اساسنامه، پیش‌بینی نشده است.

emamforudgah.jpg

بخش مربوط به اقلام پیش پرداخت هزینه و خرید خدمات نیز با تشریح موضوع اجاره پارکینگ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) توسط آسان پرداخت پرشین، اعلام کرده که طی سال گذشته جمعا ۱۰۱ میلیارد ریال برای این موضوع به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، برای حق بهره‌برداری این پارکینگ پرداخت شده است.

منبع: صبحانه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها