|
کدخبر: 32660

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت‌وگو با گسترش مطرح کرد:

کم‌مصرف‌ترین خودروهای بازار کدامند؟

بهترین خودروهای کم‌مصرف داخلی و خارجی معرفی شدند.

گسترش‌نیوز: میزان مصرف سوخت یکی از مهم‌ترین مواردی است که تمامی خریداران به هنگام انتخاب خودرو به آن توجه می‌کنند. از این رو ضروری به نظر می‌رسد که افراد قبل از خرید خودرو با اطلاع‌ کافی در این حوزه عمل کنند و بنابر بودجه مدنظر برای خرید؛ خودرویی را انتخاب کنند به لحاظ سوختی با صرفه باشد.

سعید مؤتمنی در این خصوص به گسترش گفت: درحال‌حاضر تندر ۹۰ به لحاظ سوخت و کیفیت از خودروهای داخلی دیگر بهتر عمل کرده و رتبه خوبی را توانسته کسب کند.

وی افزود: گیربکس این خودرو از نوع ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتومات بوده که میزان مصرف سوخت شهری ۹ و در جاده ۵/۶ لیتر را برای این خودرو فراهم کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: در خصوص خودروهای زیر ۳۰ میلیون تومان باید گفت که تیبا کیفیتش نسبت به قبل بهتر شده؛ بنابراین هنگامی که خودرویی کیفیتش نسبت به قبل بهتر می‌شود مطمئناً در سوخت بنزین و کم‌مصرف بودنش هم رتبه بهتری می‌‌گیرد.

مؤتمنی تاکید کرد: ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ نیز به لحاظ مصرف سوختی به صرفه هستند، که ایران خودرو یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تولید این خودرو به شمار می‌رود.

khorodakheli.jpg

وی بیان کرد: ساندرو نیز با نرخ زیر ۶۵ میلیون از جمله خودروهای کم‌مصرف شرکت پارس‌خودرو محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تصریح کرد: پیکانتو محصول شرکت کیا، سراتو ۲۰۰۸، مزدا و رنو کپچر، هیوندا آی۲۰ از جمله خودروهای وارداتی هستند که به لحاظ میزان مصرف سوخت و کیفیت استاندارد هستند.

مؤتمنی در پایان متذکر شد: در خودروی پژو ۴۰۵ و سمند نیز باید تغییرات بیشتری بر روی تولیدشان ایجاد شود تا به لحاظ کیفی و سوختی بتوان از آنها نام برد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها