|
کدخبر: 5219

کنار روحانی می مانم

وزیر نفت اعلام کرد: من همیشه در کنار آقای روحانی خواهم ماند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، بیژن زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبر نگاران مهمترین اولویت کاری خود در دولت دوازدهم را کمک به دولت خواند و گفت: تا زمانی که اقای روحانی بخواهند در کنارشان خواهم ماند.

وزیر نفت دولت یازدهم، در پاسخ به این سوال که آیا از وی برای حضور مجدد در کابینه دعوت شده یا خیر؛تصریح کرد: هنوز مساله تشکیل کابینه مطرح نشده که رایزنی هایی در این رابطه شکل گیرد.

به گفته وی، هدف های توسعه صنعت نفت بعد از انتخاب وزیر تعیین می شود اما تصور نمی شود که با توجه به انتخاب مجدد روحانی تغییری در این سیاست ها اعمال شود.

زنگنه گفت: تشکیل مرکز ضد تروریسمی ریاض و قدرتگیری آن تاثیری در بازار نفت نخواهد داشت چرا که عربستان به دنبال بالا بردن قیمت نفت است.

این عضو کابینه دولت یازدهم، درباره وجود اختلاف نظر در تمدید کاهش سطح تولید نفت، اظهار کرد: تقریبا اجماع کلی برای کاهش سطح تولید وجود دارد و آنچه مورد اختلاف نظر است طول مدت زمان کاهش سطح تولید بین ۶ تا ۹ ماه است که امیدواریم به نتیجه مطلوب دست یابیم. زنگنه درباره این که مانع کنونی برای اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی در بخش بالادستی صنعت نفت ایران چیست، اظهار کرد: الحمد ا.. با انتخابات 29 اردیبهشت، بسیاری از این موانع برداشته شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها