|
کدخبر: 46355

وزیر نیرو در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر :

تمرین کنیم از حواشی بگذریم

اردکانیان گفت: عایت نظم و قاعده از ملزومات است، بنابراین باید پایبندی به قواعد کار داشته باشیم. به عنوان نمونه تمرین کنیم از حواشی بگذریم و همواره به اصل موضوع بپردازیم.

گستر‌ش‌نیوز: رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در نشستی با حضور فعالان بخش خصوصی با موضوع فرصت‌ها و چالش‌های توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر با اشاره به توسعه انرژی‌های نو در کشور اظهار کرد: افزایش ظرفیت انرژی‌های نو مستلزم هماهنگی سازمان انرژی‌های نو، وزارت نفت، وزات نیرو و سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای تأمین سرمایه و دانش فنی است.

وزیر نیرو افزود: کسب موفقیت الزاماتی دارد که در برخی از موارد بدیهیات از شدت وضوح دیده نمی‌شود که یکی از این موارد اخلاق است.

وی ادامه داد: اگر اغراق نباشد باید بگوییم بسیاری از سختی و مشکلات کشور ریشه در سست شدن مبانی اخلاقی دارد، که فراگیر شده است و در این رابطه می‌توانیم همدیگر را تشویق کنیم به اصول و مبانی اخلاقی بازگشت داشته باشیم تا نتیجه بگیریم.

اردکانیان افزود: اگر جایی اشکال دارد در همین نکته است و در تمام ضوابط و تعاملات ما این قضیه ظهور و بروز دارد.

وزیر نیرو در پایان گفت: رعایت نظم و قاعده از دیگر ملزومات است، بنابراین باید پایبندی به قواعد کار داشته باشیم. به عنوان نمونه تمرین کنیم از حواشی بگذریم و همواره به اصل موضوع بپردازیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها