|
کدخبر: 45743

خبر خوش وزیر نیرو درباره همکاری با روسیه

وزیر نیرو از توافق دو کشور ایران و روسیه در برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در آخرین هفته خرداد سال ۹۸ در تهران خبر داد.

گسترش‌نیوز : ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رضا اردکانیان شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه نشست یک روزه سوچی روسیه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به برگزاری ملاقات‌های دوجانبه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون روسیه در این سفر، اظهارکرد: در این ملاقات دو جانبه، گزارش فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده توسط وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه به عنوان روسای کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، به روسای جمهور ارائه شد.

وزیر نیرو افزود: دو کشور ایران و روسیه در برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در آخرین هفته خرداد سال ۹۸ در تهران به توافق رسیدند.

وی ادامه داد: در این سفر همچنین سایر زمینه‌های همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، توریسم و... مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

وزیر نیرو ضمن اظهار امیدواری از پیوستن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا با تصویب مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گشایش قابل توجهی از حیث اشتغال و بازار کار برای محصولات صنوف مختلف ایران در کشورهای عضو این اتحادیه اقتصادی فراهم خواهد شد.

منبع: وزارت نیرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها