|
کدخبر: 41844

مهم‌ترین رویدادهای نفتی در سال ۲۰۱۹

کشورهای مختلف هر سال نمایشگاه‌هایی در زمینه نفت، گاز و تجهیزات مرتبط برگزار می‌کنند. با توجه به این که هر نمایشگاهی می‌تواند فعالان و علاقه‌مندان آن رشته را دور هم گردآورد، نمایشگاه‌های نفت نیز از این حیث از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

گسترش‌نیوز: امروزه شاهد برگزاری نمایشگاههای نفت و گاز زیادی در سراسر جهان هستیم، چنین رویدادهایی می تواند به همگرایی بیشتر فعالان عرصه نفت و گاز از جمله تولیدکنندگان، سازندگان، مدیران و مسئولان دولتی و تحقق اهداف ملی و رفع نیازهای بخش های بالادستی و پایین دستی کمک کند؛ برگزاری این رویدادها فرصتی مناسب برای عرضه تازه ترین دستاوردها، فناوریها در صنایع نفت و گاز، جذب سرمایه‌های خارجی و ارائه توانمندیهای علمی داخلی کشورهای برگزار کننده نمایشگاه به شمار می رود. در ادامه این گزارش قصد داریم اشاره‌ای به مهم‌ترین نمایشگاه‌ها و رویدادهای نفت در سال ۲۰۱۹ داشته باشیم.

Moscow International Oil & Gas Exhibition

تاریخ برگزاری: ۲۳-۲۶ آپریل ۲۰۱۹

محل برگزاری: Krasnogorsk, Russia

نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز روسیه محلی برای نمایش محصولات و دستگاه‌های مرتبط با نفت و گاز، سرویس‌های نگهداری و ملزومات است. نمایشگاه نفت و گاز روسیه از جمله نمایشگاه‌های است که در سراسر جهان آن را به رسمیت می‌شناسند و انتظار می‌رود محصولات جدید مرتبط با نفت و گاز در آن عرضه و رونمایی شود. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده نزدیک به ۸ هزار نفر بازدیدکننده و ۱۱۰۰ شرک‌کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشند. لازم به ذکر است این نمایشگاه سالانه امسال نیز از ساعت ۱۲ ظهر الی ۵ عصر میزبان مخاطبان خواهد بود.

moscow123.jpg

Executive Oil Conference & Expo

تاریخ برگزاری: ۰۴-۰۶ Nov ۲۰۱۹

محل برگزای: Midland, USA

کنفرانس و نمایشگاه اجرایی نفت فرصتی منحصر به فرد برای دیدار با رهبران منطقه زیر یک سقف است. کنفرانس و نمایشگاه مربوط به نفت سال آینده در میدلند آمریکا برگزار می‌شود و در این نمایشگاه محصولات و خدمات مرتبط با این صنعت به نمایش گذاشته می‌شود. از جمله موارد این نمایشگاه می‌توان به خدمات تخصصی حوزه نفت،‌ انواع فناوری و نوآوری‌ها، استراتژي‌های مرتبط با نفت، راه‌حل‌های مرتبط با انرژی و خدمات ناوبری ذکر و عرضه می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه در ساعت‌های ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر خواهد بود. انتظار می‌رود تعداد بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به ترتیب ۱۷۰۰ نفر و ۱۱۰ شرکت باشد.

usa12.jpg

Asian Oil Gas and Petrochemical Engineering Exhibition

تاریخ برگزاری: ۱۸-۲۰ jun ۲۰۱۹

محل برگزاری: Kuala Lumpur, Malaysia

نمایشگاه مهندسی گاز و پتروشیمی آسیایی یک رویداد 3 روزه است که از 18 ژوئن تا 20 ژوئن 2019 در مرکز کنوانسیون در کوالالامپور، مالزی برگزار می شود. در این رویداد انواع فن‌آوری‌های جدید، تجهیزات مرتبط با نفت و گاز، قطعات و ماشین‌آلات و سایر موارد مرتبط با این عرصه به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و زمان بازدید آن از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر خواهد بود. میزان شرکت‌کنندگان بیش از ۵۰۰ نفر است و مخاطبان نیز در حدود ۵۰ هزار نفر خواهند بود.

kuala12.jpg

Iran Oil Show

تاریخ برگزاری: ۰۱-۰۴ May ۲۰۱۹

محل برگزاری: Tehran, Iran

نمایش نفت ایران مهمترین رویدادهای نفت و گاز در جهان از نظر تعداد شرکت کنندگان و تنوع آن است. حضور شرکت های مشهور خارجی، و همچنین تولید کنندگان داخلی و صنعتی، فرصت خوبی برای همکاری متقابل در نظر امضای قراردادها است. طبق گفته‌ها ساعت بازدید این نمایشگاه از ۹ صبح الی ۶ عصر خواهد بود. پیش‌بینی شده است که این نمایشگاه بین ۲۰ الی ۵۰ هزار بازدیدکننده خواهد داشت و بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده در آن حضور پیدا خواهند کرد.

iran12.jpg

Petrochemical, Oil & Gas, Chemical Industry Technology and Equipment Exhibition

تاریخ برگزاری: ۲۱-۲۳ Aug ۲۰۱۹

محل برگزاری: Shanghai, China

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های پتروشیمی در آسیا است دارای ۶ بخش تخصصی است. در رویداد ذکر شده غرفه‌داران برای مخاطبان انتخابی خود آخرین محصولات، نوآوری‌ها و راهکارهای موجود در این صنعت را معرفی می‌کنند. تمرکز این نمایشگاه بر روی نوآوری‌های تکنولوژیکی، طراحی پلتفرم‌های نفتی و ساخت امکاناتی برای حفاری نفتی است. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح الی ۴:۳۰ عصر است. از لحاظ میزان بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان این نمایشگاه نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد و تعداد شرکت‌کننده‌ها ۵۲۰ عدد اعلام شده است همچنین نزدیک به ۴۰ هزار مخاطب نیز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

chinajadid.jpg

Nigeria Oil & Gas Conference & Exhibition

تاریخ برگزاری: ۰۱-۰۴ Jul ۲۰۱۹

محل برگزاری: Abuja, Nigeria

کنفرانس و نمایشگاه نفت و گاز نیجریه یک نمایشگاه بین المللی و شناخته‌شده برای تمام موارد مرتبط با صنایع نفت و گاز است. این رویداد توسط موسسه انرژی سازمان یافته است و شامل حرفه ای ها و صنایع کسب و کار مربوط به بخش نفت و گاز می‌شود. رویداد مورد نظر همچنین بر روی ایجاد اختراعات تکنولوژیکی جدیدی تمرکز دارد تا دیدگاه سالم از صنعت نفت و گاز را ارتقا دهند. نمایشگاه نفت و گاز نیجریه از ساعت 9 صبح الی ۶ عصر میزبان مخاطبان و فعالان حوزه نفت است. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ۱۸۰ شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور پیدا و نزدیک ۷۵۰۰ مخاطب از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

nigeria12.jpg

Beijing International Offshore Oil & Gas Exhibition

تاریخ برگزاری: ۲۷ -۲۹ Mar ۲۰۱۹

محل برگزاری: Beijing, China

سال آینده نوزدهمین دوره از نمایشگاه سالانه صنعت نفت و پتروشیمی در بیجینگ چین برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در فضایی گسترده بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع با ۱۸ پاویون فعالیت خود را آغار خواهد کرد. در این رویداد نزدیک به ۱۸۰۰ غرفه فعالیت خواهند داشت و بازدیدکننگان حرفه‌ای از ۶۵ کشور مختلف به دیدار می‌ایند. این نمایشگاه را در حال حاضر می‌توان یکی از بزرگترین نمایشگاه حوزه نفت و پتروشیمی در جهان دانست. لازم به ذکر است که ساعت بازدید از ۹ صبح الی ۴:۳۰ عصر است و انتظار می‌رود نزدیک به ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

beijing12.jpg

Erbil International Oil & Gas Exhibition

تاریخ برگزاری: ۲۵-۲۸ Apr ۲۰۱۹

محل برگزای: Erbil, Iraq

مایشگاه بین المللی نفت و گاز اربیل یک رویداد 4 روزه است که از ۲۵ الی ۲۸ آپریل در این کشور برگزار خواهد شد. برای شرکت‌های منطقه ای و بین المللی، این نمایشگاه، یک فرصت مناسب برای ارزیابی محصولات و فن آوری های موجود در در صنعت نفت و گاز است. نمایشگاه اربیل عراق از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت ۷ شب میزبان باردیدکنندگان است. در این نمایشگاه نزدیک به ۴۰۰ شرکت‌کننده از کشورهای مختلف حضور دارند و میزان مخاطبان نیز نزدیک به ۱۷ هزار نفر تخمین زده شده است.

arbil12.jpg

Argentina Oil and Gas Expo

تاریخ برگزاری: ۲۳-۲۶ Sep ۲۰۱۹

محل برگزاری: Buenos Aires, Argentina

موسسه نفت و گاز آرژانتین (IAPG) نمایشگاه نفت و گاز آرژانتین را سازماندهی می کند. در این نمایشگاه، متخصصان مشهور برای طراحی استراتژی‌هایی که به توسعه یکی از صنایع مهم یعنی نفت و گاز که بزرگترین حجم تجارت در سراسر جهان دارد را دعوت می‌کنند. مؤسسه و نمایشگاه ذکر شده عمدتا بر ترویج و تقویت فضای مبادلات تجاری متکی است و شامل گروهی از بازرگانان می‌شود که نشان دهنده زنجیره ارزش نفت و گاز و صنایع وابسته است و همیشه از تعهد احترام به محیط زیست برخوردار هستند. این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح الی ۶ عصر برگزار خواهد شد و در آن نزدیک به ۱۵۰ شرکت‌کننده حضور خواهند داشت.

argentina.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها