|
کدخبر: 34790

صادرات نفت به کمیسیون امنیت ملی کشیده شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی آخرین وضعیت فعالیت وزارت نفت با توجه به تحریم ها در این کمیسیون خبر داد.

گسترش نیوز: علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:کمیسیون امروز میزبان زنگنه، وزیر نفت بود که در این جلسه درباره آخرین وضعیت فعالیت‌های وزارتخانه از جمله موضوع صادرات نفت و دیپلماسی نفتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به مسئله تحریم‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه مهمترین هدف تحریم، کاهش صادرات نفت و اختلال در صنعت نفت ایران ارزیابی می شود، ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و تدابیر ارزی برای مقابله با چنین شرایطی، مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته نجفی بررسی شرایط خطیر و دشوار پیش رو، اهتمام به میادین مشترک انرژی با کشورهای همسایه، ضرورت حفظ سهمیه ایران در بازار فروش نفت، روند تکمیل پروژه‌های پارس جنوبی و ضرورت ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی در بسته پیشنهادی اروپا از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تسلیت شهادت تعدادی از ماموران مرزی جمهوری اسلامی ایران، تروریست‌ها را محکوم کردند. قرار است هیاتی از کمیسیون به منطقه عزیمت کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها