|
کدخبر: 81786

افتخاری دیگر برای آلومینای جاجرم؛

آلومینا رتبه برتر رشد سریع در توسعه را به خود اختصاص داد

لوح رتبه برتر از نظر رشد سریع در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران به "تورج زارع " مدیرعامل شرکت "آلومینای ایران در جاجرم" اختصاص یافت.

گسترش‌نیوز: مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در جاجرم در این راستا بیان کرد: کسب موفقیت شرکت آلومینای ایران در جاجرم، حاصل زحمات کارکنان این مجموعه و تدوین استراتژی‌های بلند مدت است.

وی افزود: کارکنان این مجموعه در بخش‌های معدن، کارخانه تولید پودر آلومینا و کارخانه شمش آلومینیوم تلاش‌های بسیاری برای پیشبرد اهداف این مجتمع کرده‌اند.

زارع خاطرنشان کرد: مجموع اشتغال مستقیم مجتمع آلومینیوم جاجرم (معدن و کارخانه‌های تولید آلومینا و شمش آلومینیوم) ۳ هزار نفر است و "آلومینای ایران" تنها کارخانه تولید پودر آلومینا در کشور است که ۳۰ درصد نیاز داخل را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: کارخانه آلومینیوم این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون، حدود ۷ هزار تن شمش تولید کرده است.

مدیرعامل شرکت آلومینای جاجرم با اشاره به طرح توسعه شرکت آلومینای ایران در جاجرم برای تولید پودر آلومینا به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن (۲برابر ظرفیت کنونی)، اذعان کرد: درحال‌حاضر، ۷۰ درصد پودر آلومینای مورد نیاز کشور وارد می‌شود که با احداث این کارخانه، ۵۰ درصد این نیاز، تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای فاز دوم کارخانه تولید پودر آلومینا نیز با توجه به افزایش ذخایر بوکسیت، جزو برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت قرار گرفت.

ارسال نظر