|
کدخبر: 38597

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

انتشار نامه استعفای سبحانی و پاسخ کرباسیان

گسترش نیوز برای اولین بار متن استفعای مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و پاسخ رییس ایمیدرو را منتشر می‌کند.

گسترش‌نیوز - بهرام سبحانی مدیرعامل سابق فولاد مبارکه اصفهان در آخرین روز تیرماه ۹۷ استعفای رسمی خودش را به مهدی کرباسیان رییس سابق هیات عامل ایمیدرو تقدیم کرده بود.

در اواسط مهر ماه کرباسیان با این استعفا موافقت کرد و سبحانی جای خودش را به حمیدرضا عظیمیان داد.

متن نامه سبحانی خطاب به کرباسیان به بدین شرح است:

جناب آقای دکتر کرباسیان

معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو

با سلام و احترام

در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ جنابعالی و وزیر محترم وقت صنعت معدن و تجارت به بنده اعتماد نمودید و مسئولیت مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه را به اینجانب سپردید.

طی این مدت ظرفیت تولید فولاد خام در مجتمع فولاد مبارکه با اجرای طرح‌های توسعه زیر سقف و احداث واحد ریخته‌گری اسلب شماره ۵ از ۵.۴ میلیون تن به ۷.۲ میلیون تن، ظرفیت فولاد سازی و نورد گرم سبا از ۷۵۰ هزار تن به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید و تولید فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی خود عبور کرد.

احداث و راه اندازی گندله‌سازی ۵ میلیون تنی سنگان، اجرای پروژه کنسانتره ۵ میلیون تنی سنگان با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نصب و راه اندازی احیای مستقیم سپید دشت طی این دوره انجام شد.

خرید سهام شرکت‌هایی همچون شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات، شرکت ورق خودرو و سفید دشت، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و الکترود گرافیتی اردکان که در تداوم تولید و سودآوری شرکت اثر گذار هستند از دیگر اقدامات شرکت طی این مدت می‌باشد.

در این دوره شرکت موفق شد بازارهای صادراتی خود را در اروپا، خاومیانه و شرق آسیا توسعه دهد و با حفظ جایگاه ویژه، جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کسب کند.

همچنین با مدیریت صحیح منابع و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه، شرکت موفق شد همه ساله حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی سود قابل قبولی را برای سهامداران محقق سازد و با دو مرحله افزایش سرمایه به بزرگترین شرکت بورسی تبدیل شود.

اکنون که بحمدالله مجمع عمومی سالانه شرکت برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ در تاریخ ۳۰ تیر ۹۷ با موفقیت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد جنابعالی و مقام محترم وزارت به اینجانب و پشتیبانی‌های بی دریغتان و به امید اینکه اقدامات صورت گرفته مورد رضای حق تعالی قرار گیرد، بدینوسیله استعفای خود را تقدیم و استدعا دارد ضمن موافقت، فردی را جهت تحویل و تحول کارها معرفی فرمایید تا در روند امور جاری شرکت خللی ایجاد نگردد.

با احترام - بهرام سبحانی

NAMEFOOLAD01.jpg

متن پاسخ کرباسیان نیز به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سبحانی

با سلام

عطف به درخواست استعفای مورخ ۳۱ تیر ۹۷ جنابع عالی از عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه بسیار خوشنودم که از زحمات، تلاش‌ها و خدمات خالصانه و دلسوزانه آن جناب در دوران تصدی بر شرکت فولاد مبارکه، صمیمانه و خالصانه تقدیر و تشکر نمایم. بدین وسیله با استعفای جناب عالی موافقت میگردد. بحمدلله در دوران مدیریت جنابعالی، شرکت فولاد مبارکه شاهد توسعه در ظرفیت سازی و تولید محصول، افزایش سودهی به سهام داران بود. همچنین توجه به مسئولیت اجتماعی از اقدامات دوره مدیریت ارزشمند حضرتعالی به شمار می‌آید.

عزت و سعادت جنابعالی و خانواده محترمتان را از خداوند منان خواستارم.

مهدی کرباسیان

NAMEFOOLAD02.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها