|
کدخبر: 38013

رییس سازمان نظام مهندسی معدن در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

صمت و روزگار معدن دو رسانه به نفع فعالان معدنی

رییس سازمان نظام مهندسی معدن اظهار داشت: کنون به این مساله و ادعا که گفته می‌شود این روزنامه از رانت به‌خصوصی استفاده می‌کند برخورد نکردم و در کل عملکرد این روزنامه را مثبت ارزیابی می‌کنم.

داریوش اسماعیلی به عنوان نماینده دور نهم و دهم مجلس شورای اسلامی گفته است: روزنامه صمت و روزنامه روزگار معدن که به تازگی منتشر می‌شود به نفع این بخش هستند. در اصل معتقدم هرچه تعداد روزنامه و نشریات مرتبط با بخش معدن بیشتر باشدفضای تخصصی بهتری شکل می‌گیرد و نقطه قوتی برای بخش معدن محسوب می شود.

daryoush-esmaiili.jpg

رئیس دبیرخانه تعامل دولت و مجلس در بخش معدن و صنایع معدنی افزود: بخش معدن و صنایع معدنی به حدی گسترده است که نمی‌توان و قرار هم نیست با یک روزنامه یا یک سایت بسنده کرد. متعدد بودن روزنامه‌ها و سایتهایی که به این بخش می‌پردازند یک حسن دیگر هم دارد و آن ایجاد رقابت سازنده بین آنها است. این امر موجب رشد بخش معدن نیز می‌شود.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در مورد روزنامه صمت و روزگار معدن تا جایی که اطلاع دارم به‌رغم گرفتاری‌هایی که دارم و زمان رصد تمام روزنامه‌ها را به طور مرتب ندارم گامهای خوبی در راستای اعتلای این بخش برداشته و مطالب آن قابل استفاده فعالان بخش معدن و صنایع معدنی است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران همچنین تصریح کرد: تاکنون به این مساله و ادعا که گفته می‌شود این روزنامه از رانت به‌خصوصی استفاده می‌کند برخورد نکردم و به عنوان نماینده مجلس تاکنون از چنین چیزی اطلاع پیدا نکردم. همچنین تاکنون با هیچ درخواستی چه شخصی و چه عمومی از این مجموعه برخورد نداشتیم و در کل عملکرد این روزنامه را مثبت ارزیابی می‌کنم. انشالله این روزنامه بتواند به توسعه و رشد معدن کمک کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها