|
کدخبر: 34821

صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱ در ذوب آهن اصفهان

ممیزی خارجی انتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ برای استانداردهایISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ و همچنین ممیزی صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱ توسط تیم سرممیزان موسسه خارجی SGSبه مدت ۳ روز از ۲۴ الی ۲۶تیرماه امسال در ذوب آهن انجام گرفت.

گسترش نیوز - مهندس مرتضی شیرین پرور مدیر کیفیت شرکت با اعلام این خبر گفت ممیزی خارجی سیستم‌های مدیریتی مذکور با انتخاب۲۵مدیریت مرتبط از قسمت‌های مختلف شرکت در مدت ۳ روز انجام و بعد از بررسی‌های به عمل آمده توسط تیم ۴ نفره سرممیزان شرکت SGS، سرانجام انتقال سیستمهای مدیریتی کیفیت(ISO ۹۰۰۱)و محیط‌زیست ( ISO ۱۴۰۰۱ )به ویرایش سال ۲۰۱۵ و صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱در ذوب آهن اصفهان باموفقیت انجام شد.

جلسه افتتاحیه این ممیزی در حضور معاونان و مدیران مرتبط و جلسه اختتامیه در حضور مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت درسالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

مهندس استکی سرممیز شرکت SGS در مراسم اختتامیه با تشکر از مدیرعامل؛ مدیران و کارکنان شرکت در روزهای ممیزی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در قسمت‌های مختلف ذوب آهن و یافته‌های گروه ۴ نفری ممیزان را تشریح کرد و گفت: با توجه به وسعت ذوب آهن و تنوع فعالیت‌ها این ممیزی به صورت فشرده و با دقت بالا انجام شد و با توجه به عدم مشاهده عدم انطباق قابل ملاحظه، تمدید اعتبار وانتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ برای سیستم مدیریت کیفیت وانتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ و صدور مجددبرای سیستم مدیریت محیط‌زیست تایید گردید.

درجلسه اختتامیه ممیزان از اقدامات صورت گرفته در سیستمهای مدیریتی ابراز رضایت نموده و بر ادامه اجرای اقدامات و اطمینان از اثربخشی آنها تاکید کردند. مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در جلسه اختتامیه این ممیزی و بعد از اعلام نتایج ممیزی با تشکر از ممیزان شرکت SGS و همت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت گفت: شرایط ذوب آهن اصفهان به دلیل فرآیندهای آن خاص است. بررسی‌ها و نتایج اعلام شده در این ممیزی نیز برای ما ارزش بالایی داشته و ما همواره استانداردها ومدل‌های مدیریتی رابه عنوان یک کمک ویک الزام اساسی حس کرده ودر صدد تحقق الزامات آنها هستیم.

مهندس مرتضی شیرین پرور مدیر کیفیت شرکت درجلسه اختتامیه یادآورشد تمامی عملیات اجرایی صورت گرفته با تکیه بر توان کارشناسان داخلی و توسط کارشناسان مدیریت کیفیت با همکاری سایر مدیریت‌های مرتبط بدون استفاده از خدمات مشاور انجام شده است.وی همکاری و همیاری کلیه مدیریت‌ها در سطح شرکت خصوصا در ارتباط با مباحث مدیریت ریسک را نیاز اساسی شرکت دانست و افزود ممیزی خارجی صدور مجدد گواهینامه ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ در مهر ماه صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها