|
کدخبر: 29971

۱۵ واحد نانوایی برای تامین نان تعطیلات نوروزی در نمین ساماندهی می‌شود

فرماندار نمین گفت: ۱۵ واحد نانوایی کشیک سهمیه پز برای تامین نان مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی ساماندهی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، فرهاد عبدالعلی پور بیان کرد: با توجه به حضور مسافران و گردشگران در شهرستان نمین در تعطیلات نوروزی تلاش برای تامین نیاز مردم به نان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نانوایی‌ها با افزایش سهمیه به پخت نان مشغول خواهند بود، گفت: سایر نانوایی‌ها هم طبق برنامه قبلی به فعالیت مشغول خواهند بود.

فرماندار نمین با بیان اینکه شهرستان نمین ۱۴۰ واحد نانوایی آزاد و سهمیه پز دارد اظهار داشت: نظارت مستمر بر بهبود کیفیت آرد و نان در تمام ایام انجام و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

عبدالعلی پور با تاکید بر اینکه بازرسی‌های مستمر از وضعیت بهداشتی و وضعیت پخت و پز نانوایی‌های بدون وقفه در حال انجام است افزود: تاکنون هیچ موردی از وجود جوش شیرین در نان‌های پخت شده در این منطقه گزارش نشده است.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.

مقبره شیخ بدرالدین، قلعه شیندان، مسجد سرهنگ نمین، ساختمان زیبای عمارت السلطنه، تپه‌های باستانی، خانه‌های قدیمی با معماری خاص دوران قاجار و صفویه وقبور زرتشتی و کلیمی (گور قبیرها) و غار بابک خرم دین در فندقلو و قلعه بز(بزه قلعه در لاتون) از آثار تاریخی شهرستان نمین می‌باشد.

حدود ۹۰ اثر تاریخی در شهرستان نمین به ثبت رسیده که بیشتر آنها تپه‌ها می‌باشند که مربوط به ادوار باستانی هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها