|
کدخبر: 65875

اختصاصی گسترش نیوز از مجمع سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران:

احیای ۱۵۰ معدن در برنامه‌های ایمیدرو

مجمع عمومی عادی(سالیانه) سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صبح امروز ۳۱ شهریور برگزار شد.

گسترش نیوز: در این مجمع نماینده ایمیدرو در ارتباط با عملکرد ایمیدرو با اشاره به ماموریت‌های ایمیدرو گفت: ایمیدرو در راستای کاهش اثرات تحریم‌ها برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام داده است. صادرات شرکت‌های فولادی در شش ماه اول سال رشد داشته است طرح‌های نیمه تمامی که وجود داشت از جمله طرح احیای قائنات احیا شد.

NEW1IMIDRO.jpeg

در این گزارش عنوان شد: مشکل طرح الکترود فولادی‌ها را حل کردیم و بر اساس آن ۵۰ درصد فولادی‌ها از واردات الکترود نجات پیدا کرده‌اند. مشکل طرح تولید پودر میکرونیزه آهک پلدختر حل شد.

جذب بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان

در گزارش عملکرد ایمیدرو عنوان شد: جذب بیش از ۱۶۰۰میلیارد تومان از بخش خصوصی و تزریق به طرح‌های توسعه جهت تکمیل توسط این سازمان انجام شد. تزیق ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح آلومینیوم جنوب و پیگیری طرح‌های آن انجام شد.

صندوق جسورانه اکتشاف در ایمیدرو ایجاد شد.

در این گزارش که با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو تشریح شد عنوان شد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ایمیدرو را تجهیزات جدید و دانش روز د دانش فنی و اکتشافات عمیق عنوان شد و تلاش برای حل این مشکل را از اهداف آینده ایمیدرو عنوان کرد.

۳.۹ میلیارد دلار طرح برای سال آینده اجرایی خواهد شد. ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی در آینده و ۶۳۰ میلیون دلار طرح آماده افتتاح وجود دارد.

ارسال نظر