|
کدخبر: 65421

مدیرعامل چادرملو در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز؛

نوریان: چادرملو بدون حاشیه به پیش می‌رود

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: چادرملو بدون حاشیه در شرایط تحریم به پیش‌ می‌رود.

گسترش‌نیوز: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خرداد ماه ۱۳۷۱ تحت شماره ۲۲۵۷ در دفتر ثبت شرکت‌های شهرستان یزد به ثبت رسیده است.

سپس به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۷۷/۸/۱۶مرکز شرکت به تهران منتقل و به شماره ۱۴۵۸۵۷ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است.

سهام‌داران چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شروع با سرمایه‌گذاری بانک سپه و شرکت ملی فولاد ایران تأسیس شد. درحال‌حاضر نیز سهامداران شرکت عبارتند از: شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و سایر سهامداران بخش حقیقی و حقوقی.

شرایط ناپایدار اقتصادی و تلاش چادرملو

محمود نوریان، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز اظهار کرد: در شرایط ناپایدار اقتصادی کشور و به ویژه تحریم‌ها آمریکا، چادملو تلاش می‌کند بدون حاشیه‌ و موانع به کار خود بپردازد و بحران‌ها را مدیریت کند.

مسئولیت‌های اجتماعی چادرملو

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های چادر ملو در ارتباط با مسئولیت‌های اجتماعی گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در حال فعالیت است و نتیجه‌ فعالیت‌های آن را در منطقه شاهد هستیم که از جمله آن تعمیرات مربوط به جاده‌، تجهیز بیمارستان‌، خیریه، فضای سبز، مسجدو.. است.

نوریان در ارتباط با هزینه کرد چادرملو برای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: رقم خاصی برای فعالیت‌های این‌چنینی در نظر گرفته نشده است اما ما تلاش می‌کنیم بر اساس موقعیت‌ها و توان مجموعه هزینه کنیم و این هزینه‌ها را آخر سال به مجمع می‌بریم و مصوب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار گسترش‌نیوز مبنی بر این که برنامه‌های چادرملو برای شش ماه دوم سال ۹۸ چیست؟ گفت: اجرای برنامه‌‌هایی که تعریف شده در ادامه سال ۹۸ مهم‌ترین برنامه چادر ملو است که برنامه‌های توسعه‌ای، صادرات، مسئولیت‌های اجتماعی از جمله آن است.

نوریان در ادامه با بیان این موضوع که تحریم‌های ۸ آگوست بر ۴ فلز ایران مشکل خاصی برای صادرات فولاد چادرملو ایجاد نکرده است، گفت: جز مشکلات روزمره که تمام شرکت‌های معدنی و فولادی با آن دست به گریبان هستند ما مشکل خاص قابل بیانی نداریم. یکی از این مشکلات امروز برای چادرملو، کمبود نقدینگی باشد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه صادرات مشکلی ندارید، گفت: ما امروز در زمینه صادرات مشکل خاصی نداریم و بدون حاشیه به پیش می‌رویم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها