|
کدخبر: 65192

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

نامه دوم خانه معدن ایران به معاون رئیس‌جمهوری + سند

خانه معدن ایران در ارتباط با موضوع اخذ عوارض ۲۵ درصدی تولیدکنندگان مواد معدنی با محوریت صادرات به معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری نامه ارسال کرد. قبل از اجرایی شدن این نامه یعنی یک مهر، جلسه بازبینی مجدد برای این ابلاغیه برگزار شود.

گسترش‌نیوز: خانه معدن ایران عصر دیروز در ارتباط با موضوع اخذ عوارض ۲۵ درصدی تولیدکنندگان مواد معدنی با محوریت صادرات به معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری نامه ارسال کرد.

در این نامه خانه معدن ایران از معاون رئیس جمهور در خواست دارد که قبل از اجرایی شدن این نامه یعنی یک مهر، جلسه بازبینی مجدد برای این ابلاغیه برگزار شود.

درخواست خانه معدن که به امضای محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران رسیده این است که جلسه‌ای مشورتی با حضور جعفر سرقینی معاون وزارت صنعت معدن و تجارت و معاونان ایشان، روسای انجمن‌های تخصصی بخش معدن برگزار شود.

پیش‌بینی خانه معدن از اجرایی شدن این نامه شوک بزرگی است که این تصمیم ناگهانی بر سرمایه‌گذاران بخش معدنی به خصوص واحد‌های کوچک و متوسط سرمایه‌گذار ایجاد خواهد کرد.

در بخش پایانی این نامه ذکر شده است انتظار می‌رود سیاست‌گذاری‌ها در جریان فعالیت‌های اقتصادی در شرایطی که تحریم‌های ناجوانمردانه به کشور تحمیل گردیده، متناسب با وضعیت و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور روز تعریف شوند تا هم بتوانیم منابع ارزی مورد نیاز کشور را تامین کنیم و هم بتوانیم با فعال نگه داشتن واحد‌های تولیدی بر حفظ اشتغال موجود برنامه‌ریزی نماییم. می‌بایستی به تشکل‌های معدنی که همیشه در جریان امور صنفی خود فعال هستند اعتماد نمود تا در این مسیر با کمترین هزینه به اهداف خود در توسعه بخش معدن نائل شویم.

nahavandiyab21.jpg

nahavandiyab213.jpg

نامه اول خانه معدن به ‌نهاوندیان ۱۷شهریور ماه ۹۸ ارسال شد. در این نامه با اشاره به شوک بزرگ تصمیم ناگهانی اخذ عوارض ۲۵ درصدی از معاونت رئیس‌جمهوری درخواست شده جلسه‌ای مشورتی برای بررسی دوباره این نامه برگزار شود.

nahvandiyan11.jpg

nahavandiyab21112.jpg

nahavandiyab211113.jpg

nahavandiyab214.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها