|
کدخبر: 58877

رئیس هیات عامل ایمیدرو در خوزستان:

«فولاد خوزستان» صادر‌کننده نمونه کشور است

غریب‌پور گفت: فولاد خوزستان صادر‌کننده نمونه کشور است و این افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می‌شود.

گسترش‌نیوز: همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور خداداد غریب‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه و همچنین مسئولان استانی، با هدف تجلیل از واحدهای نمونه‌ صنعتی، معدنی و طرح‌های استان خوزستان در تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

اخلاق محمدیان رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این همایش گفت: بقای سازمان‌های دولتی نیازمند بقا و فعالیت شرکت‌های صنعتی و معدنی است؛ جا دارد از عزم شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری نمایشگاه بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد در نیمه دوم مرداد ماه تقدیر و تشکر نمایم و قطعا حضور فعالان و صعنتگران در این نمایشگاه موجب تقویت و رشد صنایع کوچک استان می‌شود.

خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در این همایش گفت: اقدام قابل تقدیر فولاد خوزستان ارزآوری یک میلیارد دلاری برای کشور در کنار تامین و حمایت بنگاه‌های اقتصادی کوچکتر نظیر فولاد اکسین، فولاد شادگان و... داشته است؛ این شرکت صادر‌کننده نمونه کشور است و این افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می‌شود.

imidro11.jpg

امیدوارم با درایت مهندس کشانی و تلاش ایشان و تیم همراه، گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچون بنگاه‌های دیگر اقتصادی استان با حمایت فولاد خوزستان رونق بگیرد.

ارسال نظر