|
کدخبر: 57817

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت اصفهان

مراسم تودیع مهندس اسرافیل احمدیه و معارفه ایرج موفق به سمت رئیس سازمان صمت اصفهان در سالن اجتماعات شهید کاظمی سازمان واقع در مجموعه اداری در حال برگزاری است.

گسترش‌نیوز: مراسم تودیع مهندس اسرافیل احمدیه و معارفه ایرج موفق به سمت رئیس سازمان صمت اصفهان در سالن اجتماعات شهید کاظمی سازمان واقع در مجموعه اداری در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور دکتر قبادی معاون وزیر در امور بازرگانی و عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن ایران و دکتر سبحانی نایب رئیس اتاق بازرگانی و مشاور اقتصادی استاندار، قاضی عسگر معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و نیرومند مدیر کل تعاون رفاه و امور اجتماعی همراهی کردند.

ESFEHAN2W34.jpg

سرافیل احمدیه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه داد و افزود: در بخش رفع موانع تولید استان اصفهان در کشور شاخص و جز نخستین‌ها بوده و این با همراهی و همدلی مسولین انجام شده است.

وی با بیان این موضوع که در بخش بازرگانی استان اصفهان بیش از ۲۱۰هزار واحد صنفی وجود دارد، گفت: ساختار تنظیم بازار مشکل دارد و با ایجاد ساختار بهتر بتوانیم در دسترسی به موقع و با نرخ عادلانه انجام شود.استان اصفهان در بخش معدن بیشترین معادن و در بخش سنگ‌های زینتی ممتاز هستیم.

SAHLABADI21.jpg

عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت از پیگیری‌های مجدانه اسرافیل احمدیه گفت و افزود؛ تمام قد در دفاع از حقوق صنعتگران خصوصا در بخش‌های زیست محیطی انجام وظیفه کرد و کارنامه درخشانی در اصفهان از خود بجا گذاشت. استان اصفهان بیش از ۹هزار واحد صنعتی وجود دارد که قطب اقتصادی کشور تلقی می‌شود.

دکتر سبحانی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در آیین تودیع معارفه رییس سازمان صمت :استان اصفهان جز صنعتی ترین استان های کشور میباشد و بزرگترین واحد های صنعتی مثل فولاد مبارکه و ذوب آهن و صنایع هایتک در این استان؛ نیازمند مدیر لایق و توانمند هست و مهندس احمدیه جز همین مدیران زحمت کش و لایق و پاسخگو بودند و این انتظار میرود که هر مدیری که آمد پاسخگو بودن را در جز الزامات فعالیت های خود قرار دهد .جسارت در تصمیم گیری و سرعت عمل از شاخص های مهندس موفق است و امیدواریم که میزبان های خوبی باشیم و هم اکنون در وضعیت جنگ اقتصادی باید با مدیریت و پاسخگوی به موقع به موانع بتوان مجموعه را هدایت کرد . با تفویض اختیار تمام اختیار دولت به استان ها میتوان چرخ تولید را بهتر اداره کرد و باید تصمیم گیری و اختیارها را به تشکل ها واگذار شود.در بحث قوانین و مقررات متاسفانه با تفاسیر مختلف ارائه میشود و باید آن بخش های خاکستری که قابل تفسیر هست باید حل شود.

در بخش تجارت ضعیف هستیم

معاون اقتصادی استاندار اصفهان نیز در ادامه این جلسه طی سخنرانی اظهار کرد: حال اقتصاد استان خوب نیست و با دست به دست هم دادن این موانع و مشکلات را حل کنیم و بتوانیم شاخص های بهبود فضای کسب و کار را بالا ببریم و مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان را رفع کنیم

وی افزود: لازمه یک سازماندهی مجدد در ساختار سازمان وایجاد تیم همراه و استفاده از نیروی انسانی ماهر و لایق استفاده و مشارکت از تشکل های صنفی است.

همچنین در ادامه این معاون اقتصادی گفت: در بخش تجارت ضعیف هستیم و باید ابتدا چاره از برای این مهم داشته باشیم ارتباط دانشگاه با صنعت میتوان خیلی در تحقق رسیدن به اهداف موثر باشد و تربیت نیروی انسانی ماهر در واحد های صنعتی مورد تاکید قرار گیرد.

استان اصفهان در رفع موانع تولید جزو نخستین‌هاست

اسرافیل احمدیه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه داد و افزود: در بخش رفع موانع تولید استان اصفهان در کشور شاخص و جز نخستین‌ها بوده و این با همراهی و همدلی مسولین انجام شده است.ساختار تنظیم بازار مشکل دارد و با ایجاد ساختار بهتر بتوانیم در دسترسی به موقع و با نرخ عادلانه انجام شود.

وی با بیان این‌که استان اصفهان در بخش معدن بیشترین معادن و در بخش سنگ‌های زینتی ممتاز هستیم، گفت: در بخش بازرگانی استان اصفهان بیش از ۲۱۰هزار واحد صنفی وجود دارد.

خبر در حال تکیمل است..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها