|
کدخبر: 55474

اختصاصی گسترش‌نیوز از نمایشگاه بین‌المللی کرمان؛

جعفری طهرانی: باید واقع بین باشیم

تحلیل‌گر ارشد بین‌المللی حوزه معدن و فولاد گفت: باید واقع بین باشیم شرایط تحریم باعث شده است بسیاری از شرکت‌های خارجی رسیک حضور در نمایشگاه کرمان را نپذیرند.

گسترش‌نیوز : هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با شعار « فرآوی، نیاز مبرم ‌معدن و صنایع معدنی کشور» ۲۶ خرداد شروع به کار کرد و تا فردا تا ۲۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

آیین افتتاحیه نمایشگاه کرمان با حضور مدیر صنایع ملی مس ایران؛ ماینینگ کرمان ۷ ساله شد

جعفری طهرانی تحلیل‌گر ارشد بین‌المللی حوزه معدن و فولاد در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز اظهار کرد: برای اولین بار است که به سایت کرمان می‌آیم، سالن و امکانات این سایت نمایشگاهی با توجه به سرمایه گذاری‌های شرکت ملی مس از کیفیت خوبی برخوردار است و به شکل کلی به نظر من نمایشگاه مدرنی است.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی گسترش‌نیوز از دومین روز نمایشگاه ماینینگ ۲۰۱۹؛ مدیر نمایشگاه معدن کرمان: جای ایمیدرو خالی است

jafaritehrani2.jpg

وی در ارتباط با موضوع حضور شرکت‌های خارجی، با اشاره به تاثیر گذاری نمایشگاه بین‌المللی کرمان بر آینده این استان گفت: ما انتظار داریم که در نمایشگاه حضور شرکت‌های خارجی را داشته باشیم چرا که با این حضور تبادل اطلاعات و ارتباطات رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی گسترش‌نیوز از ماینینگ ۲۰۱۹؛ مدیرعامل شرکت مس: کنسانتره مس سود‌ده است

طهرانی گفت: باید واقع بین باشیم شرایط تحریم باعث شده است بسیاری از شرکت‌های خارجی رسیک حضور در نمایشگاه کرمان را نپذیرند اما بسیاری نمایندگی های ایرانی این شرکت‌ها در نمایشگاه حضور دارند.

MINE2019-KERMAN09.jpeg

تحلیل‌گر ارشد بین‌المللی حوزه معدن و فولاد در ادامه با بیان این موضوع که در این شرایط باید خودمان به خودمان کمک کنیم، گفت: در حال حاضر بخش دولتی و خصوصی حضور فعال دارند اما نکته مهم این است که باید بخش خصوصی برای حضور در این استان علاقه مند شود.

بیشتر بخوانید:

تصاصی گسترش‌نیوز از سومین روز رویداد کرمان؛ مدیرعامل سایت کرمان: «ماینینگ » ایده ساز است

وی با اشاره به قطعات ماشین‌الات معدنی گفت: ما در قطعات و تجهیزات ماشین‌آلات ، فیک یا های کپی نداریم . در ماشین‌الات راه‌سازی و معدنی سه مدل قطعه وجود دارد، اورجینال، مشابه اصل، قطعه غیر اصل.باید بخش خصوصی کشور با مهندسی معکوس سعی کند قطعات مشابه اصل بسازد.

namayeshgahkermann.jfif

گفتنی است پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت پوشش خبری دو رویداد بین‌المللی کرمان شامل پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته را برعهده دارند.

ارسال نظر