|
کدخبر: 55148

اختصاصی گسترش‌نیوز از ماینینگ ۲۰۱۹؛

حضور سه چهره مهم معدنی در رویداد بین‌المللی کرمان

سعد محمدی مدیرعامل ملی مس سه یکی از سه چهره مهم معدنی است که حضور وی در افتتاحیه نمایشگاه‌‌ بین‌المللی کرمان قطعی است.

گسترش‌نیوز: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با شعار « فرآوی، نیاز مبرم ‌معدن و صنایع معدنی کشور» از فردا تا ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار خواهد شد.

سعد محمدی مدیرعامل ملی مس سه یکی از سه چهره مهم معدنی است که حضور وی در افتتاحیه نمایشگاه‌‌ بین‌المللی کرمان قطعی است. شنیده‌ها حاکی از این است که خداداد غریب‌پور مدیرعامل ایمیدرو، جعفر سرقینی، معاونت امور معادن و صنایع معدنی نیز در این رویداد بین‌المللی حضور خواهند یافت.

این دو رویداد بین‌المللی با حضور نمایندگانی از کشور‌های ایتالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان، کره جنوبی، ترکیه، چین، سوئد، روسیه، هلند، هند، جمهوری چک در فضای بالغ بر ده هزار متر مربع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی گسترش‌نیوز؛ توسعه معدنکاری در نمایشگاه بین‌المللی کرمان

نمایش توانمندی‌ها و محصولات

کرمان به عنوان یکی از قطب‌های معدنی کشور بسیاری از صنایع معدنی، متالوژی، فولاد، معدن، ماشین‌آلات صنایع معدنی را در خود دارد به شکلی که بسیاری از آن به عنوان قطب معدنی ایران یاد می‌شود.

در طول مدت برگزاری این دو نمایشگاه بین‌المللی که به طور همزمان برگزار می‌شود آخرین دست‌آوردهای حوزه معدن در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز پاسخ می‌دهد؛ حال ماشین‌آلات معدنی ایران چگونه است؟

شرکت‌های اقتصادی مهم در این شهر قدمتی چند ده ساله دارند و با حضور در این دو نمایشگاه‌ بین‌المللی از آخرین توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌ها بازدید می‌کنند و امکان سرمایه‌گذاری در صنایع برای صاحبان سرمایه و معادن و صنایع معدنی در قالب نشست‌ها و کارگروه‌ها به مشورت گذاشته می‌شود و در نهایت تفاهمنامه‌هایی امضاء می‌شود.

گفتنی است پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت پوشش خبری دو رویداد بین‌المللی کرمان شامل پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته را برعهده دارند.

ارسال نظر