|
کدخبر: 50744

رحمانی: حفظ تولید موجود کشور، شاه بیت برنامه‌های ما است

وزیر صمت گفت: شاه بیت برنامه ما این است که تولید موجود اول را حفظ کنیم و این موضوع به قانون و بخشنامه جدید هم نیاز دارد و تنها همت همه را می‌طلبد.

گسترش‌نیوز: رضا رحمانی ظهر امروز سه شنبه در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به اینکه خدا را شاکرم توفیق شد امروز به لرستان آمدیم، اظهارکرد: موارد زیادی در جلسه مطرح شد، این بازدیدها و جلساتی که داریم، خود جلسه هدف نیست، من با موارد ناآشنا نیستم و مثل صنعتگران از صبح تا شب سر و کار دارم با مسائل، اما به هر روی در هر سفری نکات جدیدی را می‌شنویم و یا تصمیمات جدیدی را می‌گیریم.

وی با بیان اینکه جلسات باعث می‌شود به یک فهم مشترک از موضوعات برسیم، تصریح کرد: از نظر من مواردی که مطرح شد ۳ سطح بحث را ایجاد کرد. یک بخشی از موارد مشکلاتی است که همه می‌دانیم، مثل تحریم و مبادلات مالی که باید در چارچوب خودش مسائل را جلو ببریم.

وزیر صنعت با تاکید بر اینکه مطلب دوم مربوط به فضای کسب و کار است، افزود: رهبر انقلاب فرمودند که حفظ وضع موجود تولید کارخانه‌ها یک جهاد است. لذا شاه بیت برنامه ما این است که تولید موجود اول را حفظ کنیم. این موضوع نه بخش نامه می‌خواهد نه قانون.

منبع: مهر

ارسال نظر