|
کدخبر: 50300

انتقاد عضو کمیسیون بودجه مجلس از خودروسازان + تصاویر

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان، بهای خودرو را هر روز با افزایش نرخ عرضه می‌کنند ولی بهای کار قطعه سازان را با نرخ قبل و تا دوسال به تاخیر انداخته است.

گسترش‌نیوز: وی صبح امروز درحاشیه بازدید از همگام خودرو آسیا در شهرک صنعتی علویجه، با اظهار تاسف شدید از تادیل ۳۰۰ فرصت شغلی در بهار امسال در این شرکت گفت: متاسفانه خودروسازان بزرگ کشور با رفتار و مناسبات اقتصادی خود، موجب بیکاری در این حجم وسیع شدند که ما از وزیر صمت تقاضای تسریع در رسیدگی به تخلفات این خودروسازان داریم.

khodrosazan1.jpg

وی گفت: خودروسازان، بهای خودرو را هر روز با افزایش نرخ عرضه می‌کنند ولی بهای کار قطعه سازان را با نرخ قبل و تا دوسال به تاخیر انداخته است.

حاجی با تعبیر «بیعاری خودروسازان بزرگ در کشور» افزود: متاسفانه رفتار خودروسازان جز دلسردی مردم و بحران‌های اجتماعی و اقتصادی، امیدی در دل تولید‌کننده و مصرف‌کننده نمی‌گذارد.

مهندس جبار زارع، مدیرعامل شرکت همگام خودرو اسیا در این بازدید با تاکید بر تولید کیفی محصولات به‌ویژه بدنه خودروهای پژو و سمند در این شرکت گفت: ۱۰۰ درصد عواید شرکت همگام خودرو آسیا وقف شده است.

khodrosazan2.jpg

khodrosazan3.jpg

khodrosazan4.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها