|
کدخبر: 49441

گسترش‌نیوز از پانزدهمین دوره نمایشگاه‌ بین‌المللی سنگ گزارش‌ می‌دهد؛

STONE 2019، فرصتی برای رفع موانع تولید و تجارت

فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت سنگ ایران با حضور مدیران بخش‌های مرتبط دولتی و مدیران تشکل‌ها و انجمن‌ها و فعالان حوزه سنگ در مرکز همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بررسی می‌شود.

گسترش‌نیوز: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان ( STONE 2019 ) در ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در اصفهان به عنوان قطب سنگ ایران برگزار خواهد شد.

STONE 2019 در فضای مفیدی به وسعت ۸ هزار مترمربع به صورت سرپوشیده و روباز در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اصفهان در محلی موسوم به پل شهرستان برگزار می‌شود. تاکنون ۱۰۰ شرکت معدنی، فرآوری، صادرکننده و واردکننده سنگ تزئینی و ماشین‌آلات وابسته برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا زمان برگزاری به ۱۵۰ شرکت برسد.

رفع موانع تولید و تجارت در حوزه سنگ و صنایع وابسته

STONE 2019 با توجه به مسائل و دغدغه‌های پیش روی صنعت سنگ ایران و با هدف رونق اقتصادی و رفع موانع تولید و تجارت در حوزه سنگ و صنایع وابسته توسط رستاک پاد ویژن با همکاری کانون سنگ ایران و انجمن سنگ اصفهان و دیگر فعالان صنعت سنگ در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۸برگزار می‌شود.

مصاحبه اختصاصی گسترش‌نیوز با مدیر برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته کیفیت، مهمترین ویژگی STONE2019

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت سنگ ایران

فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت سنگ ایران با حضور مدیران بخش‌های مرتبط دولتی و مدیران تشکل‌ها و انجمن‌ها و فعالان حوزه سنگ در مرکز همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بررسی می‌شود. برگزارکنندگان این صنعت نمایشگاهی قصد دارند مزیت‌های اصفهان و سنگ را رشد داده و به نقاط ضعف و قوت آن توجه کنند.

برای گشایش این نمایشگاه از مقامات عالی مرتبط با صنعت سنگ از جمله معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل اکتشافات معدنی وزارتخانه، هیات مدیره خانه معدن و رئیسان اتاق بازرگانی و همچنین هیات مدیره انجمن سنگ ایران دعوت شده‌است.

namayeshgahsang.jpg

پنل‌های تخصصی

در این نمایشگاه‌ بین‌المللی پنل‌های تخصصی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت سنگ ایران با حضور مدیران بخش‌های مرتبط دولتی و مدیران تشکل‌ها، انجمن‌ها و فعالان حوزه سنگ در مرکز همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

گفت‌وگوی اختصاصی گسترش‌نیوز در آستانه ۲۰۱۹ STONE ؛

معاون وزیر صمت: امروز کسی سنگ‌آهن روی دستش نمی‌ماند

نمایش آخرین فناوری تولید و برش و استحصال سنگ‌های تزئینی

در این نمایشگاه بین‌المللی ، آخرین فناوری تولید، برش و استحصال سنگ‌های تزئینی به نمایش گذاشته خواهد شد و استارتاپ‌ها حضور فعالی در آن خواهند داشت.

ترکیب شرکت‌کننده‌های نمایشگاه

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در این دوره از نمایشگاه و در کنار مشارکت‌کنندگان مطرح داخلی از استان‌های مختلف کشور از جمله مرکزی، فارس، خراسان رضوی، یزد، سمنان و تهران، مشارکت‌کنندگانی از کشورهای خارجی از جمله چین، ایتالیا، روسیه نیز حضور خواهند داشت.

همچنین برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی ، شرکت‌های بین‌المللی از چین و ترکیه و همچنین نمایندگان شرکت‌های سنگ‌های تزئینی و ماشین‌آلات وابسته از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و آلمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است، این نمایشگاه از سوی شرکت رستاک پاد‌ویژن با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، خانه معدن ایران، انجمن سنگ ایران، انجمن و اتحادیه سنگ اصفهان و معدنکاران استان اصفهان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری گسترش‌نیوز و روزنامه صمت به عنوان حامی رسانه‌ای اخبار مربوط به این نمایشگاه‌ بین‌المللی را پوشش خواهند داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها