|
کدخبر: 47605

انتقاد سرمربی آلمانی استقلال از رانندگی ایرانی‌ها

شفر سرمربی آلمانی استقلال گفت: من ماشین ندارم اما راننده بسیار خوبی دارم و از او راضی هستم.

گسترش نیوز - من در هنگام رانندگی در تهران حتما باید GPS داشته باشم. من در کشورهای مختلفی زندگی کرده‌ام، ولی اتفاقاتی که در ایران می‌بینم در هیج جای دنیا ندیده‌ام. مثلا در یک خیابان یک طرفه در حال رانندگی هستیم که یک خودرو یا موتورسیکلت مستقیم به سمت ما می‌آید و من تعجب می‌کنم که چرا به این سمت می‌آید و آیا این خیابان تابلو ندارد؟ یکبار هم دیدم یه خودرو در اتوبان پرتردد متوقف شد و برعکس دور زد و در لاین دیگر به مسیر خود ادامه داد. اگر این اتفاق در آلمان رخ می‌داد این فرد بخاطر اینکه برای خود و سایر رانندگان دیگر خطر آفریده حداقل به یکسال زندان محکوم می‌شد.

Sheferr.jpg

در خیلی مواقع هم دیده ام که یه کودک روی پای مادر خود روی صندلی جلو نشسته و یا یک پدر فرزند ۲ یا ۳ سال‌هاش را پشت فرمان می‌گذارد و در صورت یک ترمز ساده بچه به بیرون پرت خواهد شد. اگر پدر و مادر فرزندان خود را دوست دارند نباید این کار را انجام دهند و حتما بچه‌ها باید یک صندلی جداگانه داشته باشند. من خواهش می‌کنم که این صحبت‌ها را در تلویزیون اعلام کنید. من ماشین ندارم اما راننده بسیار خوبی دارم و از او راضی هستم. من در هنگام رانندگی در تهران حتما باید GPS داشته باشم. من در کشورهای مختلفی زندگی کرده‌ام، ولی اتفاقاتی که در ایران می‌بینم در هیج جای دنیا ندیده‌ام. مثلا در یک خیابان یک طرفه در حال رانندگی هستیم که یک خودرو یا موتورسیکلت مستقیم به سمت ما می‌آید و من تعجب می‌کنم که چرا به این سمت می‌آید و آیا این خیابان تابلو ندارد؟ یکبار هم دیدم یه خودرو در اتوبان پرتردد متوقف شد و برعکس دور زد و در لاین دیگر به مسیر خود ادامه داد. اگر این اتفاق در آلمان رخ می‌داد این فرد بخاطر اینکه برای خود و سایر رانندگان دیگر خطر آفریده حداقل به یکسال زندان محکوم می‌شد.

در خیلی مواقع هم دیده ام که یه کودک روی پای مادر خود روی صندلی جلو نشسته و یا یک پدر فرزند ۲ یا ۳ سال‌هاش را پشت فرمان می‌گذارد و در صورت یک ترمز ساده بچه به بیرون پرت خواهد شد. اگر پدر و مادر فرزندان خود را دوست دارند نباید این کار را انجام دهند و حتما بچه‌ها باید یک صندلی جداگانه داشته باشند. من خواهش می‌کنم که این صحبت‌ها را در تلویزیون اعلام کنید.

منبع: خودرو بانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها