|
کدخبر: 44235

تحویل «سیتروئن C۳» به مشتریان شتاب گرفت

خودروهای C۳ ثبت نامی با شتاب بیشتری نسبت به گذشته به مشتریان تحویل می‌شود.

گسترش نیوز - به گفته مدیران شرکت سایپا سیتروئن، خودروهای C۳ ثبت نامی این شرکت با افزایش تولید، با شتاب بیشتری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

citroen.jpg

گفتنی است بر اساس زمان بندی صورت گرفته، تمام خودروهای ثبت نامی تا چند ماه آینده تحویل مشتریان خواهد شد و مشتریان سری اول از تخفیف ویژه شرکت نیز بهره‌مند خواهند شد.

در حالیکه بسیاری از مشتریان ثبت نام‌کننده برای خودروهای مختلف، از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند یا تحویل خودروهای آنها، حتی یک سال به تعویق افتاده است، خودروی سیتروئن C۳ توسط شرکت سایپا سیتروئن، در حال تحویل سریع به ثبت نام‌کنندگان می‌باشد و هر روز بر تعداد خودروهایی که در خیابانها و کوچه‌ها دیده می‌شود، افزوده می‌شود.

چنانچه نیم نگاهی به وضعیت بازار این خودرو در سایت‌های مختلف بیندازیم، می‌بینیم این خودرو در بازه‌ای بین ۲۸۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان در حال خرید و فروش است و بسته به اینکه فروشندگان این خودرو چقدر می‌توانند این خودرو را نگه دارند و پول لازم نباشند، بالاتر از ۳۰۰ میلیون می‌توانند خودرو خود را بفروش برسانند.

با یک محاسبات سرانگشتی، چنانچه فرض کنیم ثبت نام‌کننده این خودرو، بتواند خودروی خود را به نرخ ۳۰۰ میلیون تومان بفروشد، یعنی حدود ۸۰ میلیون تومان طی ۷ ماهه سود کرده است و این یعنی یک سود سالیانه ۲۳۰ درصدی که تقریبا در هیچیک از بازارهای مسکن و سکه و طلا و ارز و...، سابقه نداشته است.

جالب اینکه هر چه بسمت عید نوروز پیش می‌رویم و با توجه به اینکه عملاً تزریقی از سوی عرضه‌کنندگان خودرو به‌خصوص در کلاس چنین خودرویی خاص و متفاوت با این مشخصات و امکانات، بنظر میرسد سود مشتریان افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها