|
کدخبر: 43844

وزیر صمت از صادرکنندگان برتر اصفهان تقدیر می‌کند

صبح امروز دکتر رحمانی با هدف شرکت در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه وارد اصفهان شد و مورد استقبال جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

گسترش‌نیوز : در این مراسم که مهندس صالحی نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حضور داشت، کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان، اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، حمید عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در فرودگاه اصفهان به استقبال وزیر صمت رفتند. هراتیان‌فر دبیر هیات فوتبال اصفهان نیز به استقبال وزیر صمت به فرودگاه اصفهان آمده بود.

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با حضور رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی استان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان گشایش یافت.

vazirsmt012.jpg

در این مراسم احمدیه رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گزارشی از روند تولید در این استان ارائه کرد و در ادامه گلشیرازی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان به بیان مشکلات صادرکنندگان پرداخت.

ارسال نظر