|
کدخبر: 42201

برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر ایران

نخستین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر با رویکرد نقش بنگاه‌های مسئولیت پذیر در پایداری و توسعه کسب و کار مورخ ۳۰ دیماه در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار می‌گردد.

گسترش‌نیوز : سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی استان تهران در نظر دارند با پایش و دسته بندی کارآفرینان در حوزه‌های مختلف و تشویق ایشان به حفظ مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از عدم مسئولیت‌پذیری مدیران کارآفرین به این موضوع بپردازند.

hamayeshmelli.jpg

امیررضا باقریان دبیر اجرایی همایش در زمینه دلایل و ضرورت‌های برگزاری این مراسم گفت:

ارزیابی عملکرد مسئولیت‌پذیری کارآفرینان در سطوح فردی و سازمانی از جمله موضوعات مهم در پیشبرد اهداف بند ۲۰ اقتصاد مقاومتی است. با در نظر گرفتن اینکه مسئولیت‌پذیری سازمانی یکی از ابزارهای پیشرفت اقتصادی است و حرکت در جهت تقویت آن موجب تأثیر مستقیم بر عملکرد سازمان می‌شود، اثربخشی رویکرد مذکور منوط به ارزیابی نتایج و تأمین هدف‌های سازمانی البته با مدیریت صحیح می‌باشد چرا که در شرایط حاضر کشور مسئولیت‌پذیری در مشاغل، جزء شروط لازم در بقای بنگاه‌های اقتصادی است.

ایشان در پایان اشاره کرد شرکت‌کنندگان در همایش و نمایشگاه علاوه بر حضور در فرآیند ارزیابی امکان بهره‌مندی از کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی را نیز خواهند داشت.

مخاطبان و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت www.btkt.ir و یا با شماره ۰۹۱۰۲۰۰۱۱۲۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها