|
کدخبر: 41707

استاندار اصفهان:

ذوب آهن اصفهان، پیشرو صنایع کشور است

منصور يزدي زاده مدير عامل ، بهرام سبحانی رییس هیات مدیره، معاونین و تعدای از مدیران ذوب آهن اصفهان با عباس رضايي استاندار اصفهان ديدار و گفت‌وگو كردند.

گسترش نیوز: يزدي زاده در اين ديدار با تشريح دستاوردهاي شركت ، گفت : ذوب آهن در راستاي توليد اقتصادي و محصولاتي با ارزش افزوده بيشتر، توليد ريل UIC60 و ساير مقاطع اين محصول استراتژيك ، شمش مورد نياز ريل و تير آهن بال پهن را برنامه ريزي نمود كه در سال جاري موفق شد اين محصولات را توليد و به بازار عرضه نمايد.

مدير عامل ذوب آهن اصفهان ، تامين مواد اوليه را بزرگترين چالش فرا روي اين شركت دانست و افزود: اميدواريم با تامين پايدار مواد اوليه ، توليد ذوب آهن را به ظرفيت اسمي برسانيم.

وي با بيان اين كه تحقق منويات مقام معظم رهبري در حمايت از توليد ملي ، سرلوحه فعاليت هاي ذوب آهن است، تصريح كرد: ۱۴ هزار همكار ذوب آهني با تجهيزات توليدي شركت به تحقق منويات معظم له اهتمام ويژه اي دارند.

عباس رضايي ، استاندار اصفهان نيز در اين ديدار با تاكيد و اعلام آمادگي براي رفع مشكلات و تنگناهاي پيش روي واحدهاي توليدي استان به ويژه ذوب آهن اصفهان ، گفت : مشكل آب استان ، مسئله با اهميتي است كه همه ما بايد هماهنگ ،برنامه ريزي شده و با جديت از بروز بحران جلوگيري كنيم.

وی ، ذوب آهن اصفهان را پیشگام و پیشران صنعت کشور خواند و افزود:این شرکت بر صنعت کشور حق بزرگی دارد و همه باید در جهت اعتلای نام ذوب آهن و توسعه آن تلاش کنیم.

استاندار اصفهان ،شرط موفقيت در حركت به سمت اهداف برنامه ريزي شده را همدلي و همراهي مسئولين عنوان كرد و گفت : با توجه به شرايط كنوني استان و هم چنين مشكلاتي كه تحريم هاي ظالمانه براي ما به وجود آورده است، بايد دست در دست و به اتفاق هم بر كمبود ها و مشكلات فايق آييم .

رضايي با بيان اين كه دست خدا با جماعت است ، تاكيد كرد: اگر براي خدا و تامين منافع ملي كار كنيم بي گمان خداوند ياري مان خواهد كرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها