|
کدخبر: 41232

از تولیدکنندگان و مدیران جوان صنعت و معدن تقدیر شد

دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت" در روز دوشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۹در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گسترش نیوز: دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت" در روز دوشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۹در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سید محمدرضا مرتضوي دبير كل خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در این مراسم گفت: ما نیاز به هیچگونه بنیاد و یا بنیاد مستضعفان نداریم. این مایه افتخار ایران و سرنوشت انقلاب ۵۷ نیست که ما بخواهیم به وسیله این بنیاد ها مستضعفان رو ياري كنيم. اگر در دولتی خبر از فساد مالی نیست دلیل بر سیستم صحیح تامین اجتماعی است که ترکیبی از سیستم اقتصاد آزاد و تامین اجتماعی است. پیشنهاد میکنم که بجای تأسیس بنیاد های مختلف یک سیستم تامین اجتماعی درست ایجاد کنیم که باعث سعادت ما شود.

وی افزود: ایرانیان، منظم ترين و تحصيل كرده ترين اقليت در كشورهاي خارجه هستند.

Jashnvareh.jpg

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در این دوره از جشنواره نکوداشت یک مدیر جوان فعال در صنعت غذایی که موفق شده بیش از ۱۰۰۰نفر را بطور مستقیم مشغول بکارکند برگزار خواهد شد، گفت: همچنین از ۴ چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت کشور تجلیل می شود.

صدری افزود: در بخش ویژه این جشنواره از مدیران و وزرای ادوار دولت های پس از انقلاب اسلامی قدردانی خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید و کارآفرینی جوانان عنوان کرد و افزود: امروز پایه و اقتدار کشورها به سرمایه های دانشی آنهاست و نه منابع فیزیکی و زیرزمینی آنها، که اگر چه مهم است ولی آنچه مهمتر است نیروی انسانی است و اینکه چگونه بتوان از این منابع ارزشمند موجود در کشور استفاده بهینه کرد و در راستای خلق ارزش افزوده اقتصادی و تولید و ارائه خدمات به کار گرفت. باور کردن منابع فکری و فرهنگی یک کشور نیازمند پختگی اندیشه و توان فکری است.

ارسال نظر