|
کدخبر: 38099

صمت؛ خانه امن بخش معدن

راضیه لک - رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور

گسترش نیوز: معدن و صنایع معدنی، علاوه بر افزایش تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی، سهم معناداری در ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش فقر در کشور دارد. بسیاری از کشورهای جهان، این صنعت را درآمدزا، اشتغالزا، محرک رشد بخش خصوصی و توسعه زیرساخت‌ها می‌دانند. در کشور ما بنا به دلایلی که شاید مهم‌ترین‌شان، سایه سنگین اقتصاد تک‌محصولی باشد، معدن نقش کمرنگی را در افکار عمومی بازی کرده اما باید توجه کرد که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و اهمیت ویژه رئیس‌جمهوری به نقش معدن در اقتصاد مقاومتی، باید از فرصت‌های حاصل برای تحول اطلاعاتی در افکار عمومی استفاده کرد.

روزنامه صمت، به‌عنوان تنها روزنامه تخصصی در این بخش، به خانه‌ای مطمئن برای فعالان و متخصصان بخش معدن تبدیل شده است. روزنامه‌ای که تا رسیدن به جایگاه اصلی خود، راه طولانی و پر مشقتی را پیش رو دارد تا بتواند به چشم بینا و زبان گویای این بخش تبدیل شود. پرهیز از سوگیری و حفظ اصل صداقت و امانتداری در حرفه مقدس روزنامه‌نگاری، راهگشای بخش معدن خواهد بود؛ راهی که به حمایت و توجه ویژه مسئولان نیز نیازمند است.

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور نیز همواره بر همکاری با اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی و پاسخگویی سریع و دقیق، تاکید داشته و در این راه، روزنامه صمت نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

قلمی توانمند برای شما و روزگاری خوش برای بخش معدن کشور خواستارم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها