|
کدخبر: 37300

مهدی کرباسیان در گفت‌وگو با گسترش نیوز:

برای خدمت به ایران همه جا آماده هستم

صبح امروز اهالی موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت مهمان مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو بودند.

گسترش نیوز: در این دیدار معاون وزیر صنعت معدن و تجارت درباره ورود مدیران جوان به عرصه خدمت گفت: بنده اعتقاد دارم این موضوع بسیار مهمی است اما نباید فراموش کنیم باید از تجربیات مربوط به مدیران گذشته هم استفاده شود. در عملکردم بسیار بر جوان‌گرایی تاکید دارم و هم‌اکنون میانگین سن مدیران در مجموعه ایمیدرو ۴۲ سال است.

Karbasian.jpg

وی افزود: اینکه یکباره تمام مدیران قدیمی و حجم تجربیاتی که آنها دارند را کنار بگذاریم، فکر بعید میدانم بتواند ما را به نتیجه مطلوب برساند.

مهدی کرباسیان با بیان اینکه به عنوان جایگزین خودم ۸ نفر از مدیران جوان و حرفه‌ای مجموعه ایمیدرو را به وزیر محترم صنعت معدن و تجارت معرفی کردم می‌گوید او درباره رئیس بعدی سازمان تصمیم گیری می‌کند.

کرباسیان در پاسخ به این پرسش که گمانه زنی هایی برای نشستن وی روی کرسی وزارت صنعت معدن و تجارت مطرح شده نیز تصریح کرد: خود را یک مدیر عمومی در عرصه خدمت میدانم و از ابتدای انقلاب برای قبول هر مسئولیتی آماده بوده و هستم و فرقی نمی‌کند کجا و چگونه.

ارسال نظر