|
کدخبر: 33634

سفیر انگلیس در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تلاش انگلیسی ها برای گسترش همکاری ریلی با ایران

سفیر انگلیس در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: برای همکاری فی مابین شرکت های صنایع ریلی انگلیسی و طرف های ایرانی تلاش خواهد کرد.

گسترش نیوز: سفیر انگلیس در تهران در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایدرو ظرفیت همکاری های مشترک در صنایع ریلی ایران را بسیار خوب ارزیابی و تأکید کرد تلاش خواهد کرد تا شرکت های صنایع ریلی انگلیسی در ایران حضور یافته و در این زمینه با طرف های ایرانی سرمایه گذاری و همکاری مشترک شکل گیرد.

moazemi-1.jpg

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز جریان بازدید از سفیر انگلیس از غرفه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه حمل ونقل ریلی،سیاست ها و برنامه های کلان دولت را مبتنی بر توسعه حمل و نقل ریلی اعلام کرد که از جمله در بخش حمل و نقل ریلی شهری پروژه های بزرگی به ایدرو واگذار شده است.

وی آمادگی ایران و ایدرو را برای اجرای این پروژه ها در قالب همکاری های بین المللی اعلام و توافق ها با شرکت های مطرحی چون آلستوم فرانسه ، اشتدلر سوئیس، پوژن چین و سایر شرکت های اروپایی را نمونه هایی از وجود علاقمندی طرف ایرانی و زمینه مناسب گسترش تعاملات در این مرحله ارزیابی کرد. ​

ارسال نظر