|
کدخبر: 32540

نشست ویژه کرباسیان با مدیران فولاد مبارکه؛

سبحانی: امسال ۱.۸ میلیون تن صادرات داریم

جلسه مشترک مدیران ایمیدرو با حضور دکتر کرباسیان ریاست هیات عامل ایمیدرو و مدیران فولاد مبارکه با حضور دکتر سبحانی و مدیران ارشد فولاد در اصفهان برگزار شد.

گسترش نیوز: نشست ویژه مدیران ایمیدرو و اعضا هیات رییسه مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در ساختمان اصلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شده است. در این نشست سبحانی‌ به عنوان مدیرعامل مجموعه فولاد مبارکه به ارائه آخرین دستاوردهای این مجموعه در حوزه استفاده از فناوری های به روز و صرفه جویی در آب پرداخت.

karbasiiann.jpg

سبحانی در این نشست اظهار داشت: در این مجموعه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم حدود ۳۵۰ هزار نفر است. فولاد مبارکه امسال ۹.۳ میلیون تن تولید خواهد داشت که نسبت به مدت مشابه در سال قبل (۸.۶۰۰ میلیون تن) از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: مصرف اب فولاد مبارکه برای هر تن فولاد از ۱۶.۶ میلیون متر مکعب به ۴.۳ متر مکعب کاهش یافت که نشان از کاهش ۷۵ درصدی مصرف اب این شرکت می دهد. مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان افزود:‌ تا پایان سال یک سوم از مصرف آب فولاد مبارکه از پساب شهرهای اطراف تامین می شود. این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان برای این برنامه سرمایه گذاری کرده است. به تازگی نخستین سیستم پساب تصفیه شده وارد کارخانه شده است.این مجموعه همچنین ۱۰ پروژه در امور مسوولیت اجتماعی اجرا کرده که شامل احداث ورزشگاه، مصلا، بنیاد امور بیماری های خاص، احداث کنار گذر، کمک به زلزله زدگان و... در استان است.

karbasiian1.jpg

وی در ادامه گفت: ۲۵ درصد مشتری فولاد مبارکه صنایع لوله و پروفیل و ۲۲ درصد نورد کاران هستند. ۲۵ درصد تولیدات مبارکه در سال ۹۶ صادر شد. تولید سال قبل به ۸.۶ میلیون تن رسید. امسال تولید به ۹.۴ میلیون تن می رسد. برنامه سال ۹۸ و ۱۴۰۴ به ترتیب رسیدن به ظرفیت ۱۲ میلیون و ۲۵ میلیون تن است. سبحانی همچنین اظهار داشت: برنامه سال جاری در فروش داخلی ۵.۸ میلیون تن است که معادل ۷۶درصد مجموع تولیدات محسوب می‌شود. همچنین ۱.۸ میلیون تن صادرات خواهیم داشت. غیر از این موارد یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن از تولیدات کیفی(۷۷ درصد) به بازار داخلی و ۳۵۰هزار تن صادر خواهد شد. ▫️سود هر سهم از ۶۸۶ ریال سال ۹۶ به ۷۷۲ریال در سال جاری می‌رسد.

karbasiian2.jpg

karbasiian3.jpg

karbasiian.jpg

karbasiian4.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها